-Author pov-
Jimin memulas tombol pintu bilik dia. Dia memerhati ruangan biliknya sampailah dia terdengar suara Yeon yang tengah adakan konsert dalam bilik mandi.
Jimin menggeleng. Nasib baiklah biliknya ini sudah dilengkapi dengan alat kedap bunyi. Kalau tak buat malu je.
"Stay gold, Yume no naka demo, Stay gold, Sagashiateru yo, Stay gold, gold ! woww!" nyanyi Yeon dengan suara yang agak pecah sedikit.
Jimin mengurut batang hidungnya. Kesal dengan perangai isterinya.
"Apa bendalah yang budak ni nyanyikan. Bersungguh betul." keluh Jimin. Dia sempat merakam nyanyian dari sang isteri. Dia tersenyum.
"OHMAKKAUSUAMIAKUDERHAKA!" latah Taeyeon. Terkejut dengan kehadiran Jimin yang betul- betul dihadapan pintu bilik mandi.
Dia mengurut dadanya yang berombak. Hampir saje dia terkencing dengan kehadiran mengejut Jimin.
Entah bila dia masuk pun Yeon tak dengar.
Jimin memandang Yeon tak berkelip. Jantungnya mula beraksi lebih dari biasa.
Yeon memandang Jimin pelik. Dia terus menuju ke luggagenya. Renungan dari Jimin dia endahkan.
Jimin menelan air liurnya perit. Yeon yang dihadapannya betul-betul buatkan dia tak senang duduk.
"Yeon.." panggil Jimin dengan suara dalamnya. Yeon yang sibuk mencari bajunya menoleh ke arah Jimin.
Dirinya yang hampir nak terjatuh ditarik cepat oleh Jimin. Keadaan mereka sangat intim saat ni.
Yeon memandang raut muka Jimin yang sungguh lain dari biasa. Dia menelan air liurnya.
"Kau memang cabar kenafsuan aku kan Yeon." kata Jimin dalam nada menggoda.
Alis kening Yeon bercantum. Dia memandang Jimin terpinga.
'Bila masa pula aku cabar nafsu dia ni'
"Ish! apa awak merepek ni Jimin. Eyy tepilah." kata Yeon geram. Tangannya cuba menolak dada Jimin tapi kekuatannya tak mampu mengalihkan badan Jimin. Tapi makin erat Jimin memeluk pinggangnya.
"Nak aku tarik ke tuala kau ni. Sejak bila pandai berkemban depan aku ni erm. Ke kau memang nak goda aku. Aku tak sangka anak Kim ni pandai bab-bab menggoda." kata Jimin dan tersenyum sinis. Dia memegang hujung tuala Yeon yang diselitkan didada.
Mata Yeon membulat. Dia menolak Jimin dengan seluruh tenaganya sehingga Jimin jatuh terbaring dikatil.
Mukanya mula merona merah. Patutlah dia rasa sejuk je dari tadi.
"Yah! b-byuntae! " jerit Yeon dan melarikan dirinya ke bilik mandi semula. Sempat dia mengambil pakaian dia.
Jimin tersenyum sinis. Lidahnya menolak pipinya dari dalam. Dia menguak rambutnya kebelakang.
YOU ARE READING
(og) Promise me - PJM
Fanfiction*Dikahwinkan atas dasar wasiat parents. Bahagia kah mereka berdua?? •"Janji dengan aku. Bahagiakan adik aku. " - Kim Taehyung •"Aku janji Tae" - Park Jimin ○"Yaish Suami derhaka!" - Kim Taeyeon •"Apa kau panggil aku!" - Park Jimin •"Mana janji kau...