Boleh tolong tak..
Tolong meriahkan ruangan comment..
Sendu lah buat cerita takde orang komen.
rasa macam buat cerita untuk diri sendiri je..
Janganlah jadi silent reader. Tak best lah korang ni.........................................................................
5 vote and 15 comment
-Yeon pov-
Hampir 5 jam perjalan akhirnya kami tiba dirumah halmeoni tercinta dan tersayang. Aku terus keluar dari kereta Jimin bila dia dah selesai parkir.
Dia menggeleng dengan perangai aku.
"Halmeoni ! cucu halmeoni yang gojes, hot melecun, feloles, yang cantik gitu and cucu kesayangan halmeoni udah pulang!" jerit aku dengan lantang.
Aku mendepakan tangan aku untuk menyambut pelukan halmeoni tapi aku menyesal bila..........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Adikku yang gojes, hot melecun, feloles, yang cantik gitu and satunya adik Kim Taehyung yang handsome kalah bangtan sudah sampai!!" jerit oppa aku dan terus merempuh aku sehingga kami jatuh terbaring.
.
.
.
.
.
.
.
"Aduh! belakang Yeon! Sakitlah oppa! Auwww!" adu aku. Apalah nasib diriku. Baru nak peluk halmeoni tapi lantai pula yang aku peluk.Taehyung yang berada diatas aku cepat2 bangun dan tersengih.
"Hehe oppa tak boleh nak break. Mianhae saeng" kata dia dan menyorok dibelakang Jin oppa.
Takut aku belasah lah tu.
Bangtan serta halmeoni mula menghampiri aku dengan wajah risau.
"Weh Yeon. Kau boleh bangun tak. Kuat juga korang jatuh tadi." kata Jungkook.
"Boleh koott" aku cuba untuk bangun......
KRAKKK
Ouh shit...
Tu-tulang aku patah kee??!!!
Dammmnn.. Aku tak boleh bangun!!
"W-weh Yeon tak boleh bangun!! huwaaa!!!" jerit aku. Aku memegang pinggang aku.
Aku nak nangis. Ya tuhan tulang precious.
Tak guna punya abang.
Sedang aku meratapi keatas tulang aku tetiba aku rasa badan aku tak jejak tanah.
SUAMI DERHAKA ANGKAT AKU LAH WEHH
BRIDE STYLE PULA TU
HSHEBFHJSKDNK
Aku merangkul erat leher dia bila tak nak jatuh. Kang jatuh lagi teruk pinggang aku ni.
Dia memandang Taehyung tajam.
"Kook tolong bawakan beg hyung. Hyung nak letak budak ni dekat katil." Kata Jimin dan menggelarkan aku Budak. Budak! weh.
YOU ARE READING
(og) Promise me - PJM
Fiksi Penggemar*Dikahwinkan atas dasar wasiat parents. Bahagia kah mereka berdua?? •"Janji dengan aku. Bahagiakan adik aku. " - Kim Taehyung •"Aku janji Tae" - Park Jimin ○"Yaish Suami derhaka!" - Kim Taeyeon •"Apa kau panggil aku!" - Park Jimin •"Mana janji kau...