"Baba! Seni çok özledim." James eve giren Harry'ye koşup sarıldı. Harry oğlunu kucağına alıp saçlarını öptü. İki gün içinde onu çok fazla özlemişti.
"Hadi Liam, biz gidelim." Zayn, Liam'ı çekiştirerek kapıya götürdü. "Görüşürüz millet." El salladı Zayn, Liam ise onları baş başa bırakmak istemiyordu.
Louis'nin söylediği her kelime bilerek yapmasa bile Harry'yi üzüyordu.
Harry kucağındaki James ile koltuğa oturdu. "Nasıl geçti günün?" James Zayn ile yaptıklarını anlattı. "Ama en çok yaptığım şey sizi özlemekti." Harry'nin göğüsüne daha da sığındı ve bir eli ile Louis'yi çağırdı.
Louis yutkundu ve Harry'nin yanına oturdu. James'in saçını karıştırdı. Güzel aile ortamını bozan Louis'nin çalan telefonuydu.
Harry ekranda yazan "Eleanor" yazısını gördü. Louis açmadı ve telefonu cebine koydu. Harry bunu ortamı bozmamak için yaptığını sanıyordu. Hadi ama kim kocasının yanında sevgilisinin telefonunu açar?
"Eleanor'u bir akşam yemeğe çağırsana, ne zamandır görüşmüyoruz."
Ah Harry...
"Sorarım." Harry sadece başkasına "âşık" olduğunu biliyordu. Onun kim olduğunu değil.
"Pizza yemek ister misiniz?" Harry omuz silkip James'e döndü. James sevinçle kafasını salladı. "Ben isterim!"
"Hadi o zaman gidelim." Louis James'in elini tuttu ve Harry'nin üzerinden aldı. Harry de ayağa kalktı. Louis James'e ayakkabılarını giymesinde yardım etti.
James koşarak arabaya gitti ve babasının arabayı açmasını bekledi. James arka koltukta yerini aldı. Louis Harry'e dönüp "Bana ne olduğunu neden söylemiyorsun?"
"Abartacağınızı biliyorum çünkü. Üstesinden gelebilirim."
"Harry.. biliyorsun ben senin kocanım ve hastalığını bilmek hakkım." Kocam mısın? Başkasına âşık olurken de kocam mıydın? söylemek istedi Harry ama sustu. Bu konuda konuşmak onu cidden incitiyordu.
Harry arabaya doğru yürüdü ve ön koltuk yerine arkaya James'in yanına oturdu.
Louis söylediği şeyin farkına varıp kafasını eğerek arabaya ilerledi.Dikiz aynasından arkaya baktığında Harry'nın dolan gözlerle dışarıyı seyrettiğini gördü.
Kendinden nefret ediyordu. Onu üzmek istemiyordu ama mutlu olmak onunda hakkı değil miydi? Tamam belki izlediği yol yanlıştı ama mutlu olmak istiyordu ve Eleanor ile de mutluydu.
Hem zaten bunu baştan Harry'ye söylemişti. Aldatmak sayılıyor muydu bu da?
——
bu ne ya 1 ayda bunu mu yazdın sadece!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
infidélité :: larry stylinson
Short Storyİçmişti, iğrenç kokuyordu ve gözleri kapanıyordu. "Harry..." biraz Harry'nin yüzünü inceledi ve gözünden birkaç damla yaş süzüldü. "...özür dilerim."