3

250 17 23
                                    

James'i uyuttuktan sonra salonda Louis'yi beklemeye başladı. Yorgundu, uykusu vardı ve başı ağrıyordu. Louis hâlâ gelmemişti.

Koltukta biraz daha yayıldı, kapı sesine uyanırdı değil mi? Ya da Louis onu uyandırırdı?

Kendini mantıklı bularak gözlerini kapadı. Dinlenmeye ihtiyacı vardı. Sadece bedenen değil ruhsal olarak da yorgundu. Her şey üstüne geliyor gibi hissediyordu.

İnsanların ondan uzaklaştığını düşünüyordu. Suçu hep kendinde arıyordu.

Yaklaşık bir saat sonra Louis eve geldi. Düşündüğünün aksine kapı sesine uyanmamıştı ve Louis onu uyandırmak yerine baş ucunda onu izliyordu.

Kirpiklerini, dudaklarını, burnunu. Her yerini izledi Louis.

Bunu yapmayı seviyordu çünkü Harry onu rahatlaran tek şeydi. Sorunlarını yanındayken unutup gidiyordu. Yanında nefes alışı bile ona huzur veriyordu.

Boğazını temizleyerek Harry'i dürttü. "Harry." Harry gözlerini yavaşça açarak Louis'ye baktı. Doğruldu ve ağrıyan boynunu ovdu.

"Direkt konuya girmek istiyorum."

"Dinliyorum." Harry gittikçe geriliyordu. Louis çok ciddi görünüyordu.

"Ben.. Ben âşık oldum Harry."

Harry'nin başından aşağı kaynar sular dökülmüştü. Ömrünü verdiği, uğruna ailesinden vazgeçtiği adam başkasın âşık olmuştu.

Nedenini merak ediyordu, ne verememişti ona? Çocukları vardı, biyolojik olmasa bile bir çocukları vardı. Ne diyeceklerdi ona? En önemlisi Harry Louis'siz nasıl yaşayacaktı?

Gözleri yanıyordu ama ağlamak istemiyordu. Kafasını salladı ve kısık sesiyle "Anladım." dedi.

"James konusunda endişelenme, o akıllı bir çocuk ve anlayacaktır."

Harry, yine başıyla onayladı onu. Sadece merak ediyordu; Harry'de olmayıp onda olan ne vardı?

"Harry, üzgünüm..." Harry kızarmış gözlerini ona doğrulttu, kendini sıkıyordu. Onun karşında ağlamak istemiyordu ama kendine engel olamadı.

Gözyaşları yanaklarına süzüldüğünde Louis eli ile sileceği sırada Harry engel oldu. "İyi geceler, Louis."

Ayağa kalkarak odasına gitti. Louis gözlerini kapatıp arkasına yaslandı. Nasıl böyle bir şey yapabilmişti?

Harry'ye nasıl ihanet etmişti? Güzel meleği ağlıyordu şimdi ve Louis buna engel olamıyordu.

——
kısa kısa yazıyorsun bu ne ya!!1!

infidélité :: larry stylinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin