Steve Rogers 2

848 30 6
                                    

Birlikte arabayla gidersiniz yolda konuşmaya başlar.
"Ben seni böyle evinden aldım. Ama umarım sana zorluk çıkarmıyorumdur."
"Hayır. Tabii ki çıkaramıyorsun. Sadece nereye gideceğimizi merak ediyorum."
"Merak etme az kaldı."
"Bu arada benim arabam yok. Bu arabayı nerden buldun."
"Kapının önündeydi bende kısa bir süreliğine ödünç aldım."
"Biz ona çalmak diyoruz. Vayy bee demek Kaptan Amerika hırsızlık yaptı."
Sen bunları söylerken yüzünde hafif bir utangaçlık vardı. Bu hoşuna gitmişti. Biraz sonra bir evin önüne gelmiştiniz. Ev çok eskiydi. Kapıyı size sarışın bir kadın açtı. - Sharon salağı pisss- İçeri girdiniz içeride siyahi bir adam ve yerdeyse uzun saçlı bir adam yatıyordu. Yerdeki adam hastaydı. O neydi gızzz kolu demirdendi. Hemen yanına diz çöküp yarasına baktın. Yarası derindi işin zordu. Ama sen alanında iyi bir doktordun. Tam 2 saat 40 dakika yarayla uğraştın. Sonunda hakkından gelebilmiştin. Yerde yatan adam uyanmıştı.
"Adın ne?"
"S.a Sende?"
" Bucky Seni buraya Steve mi getirdi?"
"Evet"
"Ne zamana ayağa kalkabilirim?"
"Bir kaç güne"
"Çok"
"Üzgünüm ama daha kısa sürede kalkmak istersen yaraların aşınır ve tekrar yatağa düşersin."
O sırada Steve içeri girdi.
S:Demek tanıştınız
S.a:Evet
B:Steve ben ne zamandır yatıyorum?
S:Yaklaşık bir haftadır
Sharon da konuşmaya dahil oldu.
Sh:Bir an önce gitmemiz gerek. Bizi her an bulabilirler. (seni göstererek) şu nolacak?
St: O da bizimle geliyor
S.a:Benim adım S.a
Sh:Sharon
Siyahi adam da içeri girdi, sana bakarak "Sam" dedi. Başını salladın. Steve Buck'ye yardım ederek onu arabaya bindirdi. Steve ve Sam öne sen, Sharon, Bucky arkaya oturdunuz. Seni ortaya oturttular. İki taraftan da sıkışmış bir halde Steve ile göz göze geldiniz. Birbirinize hafifçe tebessüm ettiniz.

Devamı çokkk yakındaaa 👩‍❤️‍💋‍👩👩‍❤️‍💋‍👩🌹🌹💕💕
Bundan sonra Peter Parker mı yoksa Clint Barton mı Hangisiiii

AVENGERS İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin