S.a=Senin adın
Akşam sokakta yürürken caddelerde kavga eden hayat kadınları, ortalık yerde uyuşturucu satan gençler, alkolden sarhoş olmuş yaşlılar ve yerde öksüren bir adam var. Bir dakika adam niye öksürüyor ki hasta mı acaba diye düşünürken kendini yanında buluyorsun.
"İyi misiniz?"
"İy iyyi iyiyim"
Adama su veriyorsun ve öksürüğü biraz geçince soruyorsun
"Hasta mısın"
"Hayır değilim"
"O zaman delisin"
"Nee"
"Gecenin bu saatinde senin gibi bi adamın burada ne işi olabilir ki"
"Neden benim gibi adamlar buraya gelemez mi?"
"Yok sen kesin delisin. Farkında mısın bilmiyorum ama üzerindekileri satarak bu semti satın alabilirsin."
"Çok mu belli oluyor"
"Evet ama sen soruma cevap ver burada ne yapıyorsun?"
"Ben öyle yürüyordum. Sonra bir baktım buraya gelmişim. Sonra havadan mıdır nedir öksürmeye başladım."
"Adın ne"
"Sen de mi?"
"Nasıl yani"
"Adımı ne yapıcaksın"
"Hmm gizlilik olsun diyorsun yani .Peki o zaman ben sana David diyeceğim. Bu arada ben S.a"
"Memnun oldum"
"Ne yapmayı düşünüyorsun?"
"Böyle yürümek hoşuma gitti. Devam etmeye ne dersin?"
"Madem ilk defa buraya geldin. O zaman sana semtimizi gezdirmek bize düşer."
"Ne yapıcaz"
"Koşabilir misin"
"Evet am.."
"Hadi koş o zaman"
Sen ve o koşmaya başladınız. Uzunca koştuktan sonra bir evin çatısına çıktınız orda tüm gökyüzü karşınızdaydı. Uzanıp gökyüzünü seyrettiniz. Onun telefonu çaldı. Ama meşgule attı. Bunun nedenini sorduğunda seni geçiştirdi.
Çatının kenarına gittiniz.
"Atlayabilir misin"
"Sen aklını mı kaçırdın?"
"Bu kadar korkak olduğunu bilmiyordum David"
"Demek öyle" dedi ve atladı. Sen de onun ardından atladın. Aşağıda Bir trambolin vardı. Onun üstüne düşmüştünüz. Ona baktığında hızlı hızlı nefes aldığını gördün. "Ne oldu" diye sordun. "Hiiç" diye yanıtladı. Trombolinden indikten sonra yavaşça yürürken konuşmaya başladınız.
"Peki sen kimsin S.a"
"Ben bir mağazada satış temsilcisiyim. 26 yaşındayım. Akşamları yürüyüş yapmayı, zillere basıp kaçmayı severim.Biraz badgirl biraz deli işte böyle biriyim ben.Sıra sende sen kimsin bakalım David"
"Ben Tony Stark şu zengin, kimsenin sevmediği playboy ve ben yüzlerce hatta binlerce insanın ölümüne sebep olucak bir şey yaptım"
"Ne yaptın?"
"Bir füze"
"Neden böyle bir şey yaptın? Bunu senden kim istedi?"
"ABD başkanı bunu tedbir amaçlı yaptığımızı söyledi. Ama o küçük afrika ülkelerine fırlatmayı düşünüyor. Ben buraya bunun için geldim biraz uzaklaşmak için."
"Tony, bunu durdurabiliriz. O füzeyi atmasını engelleyebiliriz."
"Nasıl?"
"O füzeyi sen yaptın onu durduracak olan kişide sensin."
"Haklısın, ben yapabilirim"
Bu sözlerin ardından Tony bir taksi çevirdi. Ve Stark kulesine gitmeye karar verdiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVENGERS İLE HAYAL ET
FanficAvengers Endgame'den sonra oldukça üzüldüm ve onlarla hayal etmeye başladım. Sizde bana katılmak ister misiniz