"Off anne yaaa. Ben gitmek istemiyorum. Şimdi gitcem anneannem bütün işleri bana yaptıracak"
"Anneannen hiç öyle yapar mı. Hem başka bir şehir demek başka arkadaşlarda demek"
İstemeye istemeye anneannenin evine gidiyorsun Annen seni uçağa bindirdi. Bir saat sonra uçaktan indin. Anneannen sana bakıyordu. Sonunda seni gördü(görmez olaydı)
"S.a yavrum burdayım gel gel"
"Tamam anneanne bavulumu alayım geliyorum."
"S.a burdayım beni görüyon mu gel yavrum gel burdayım"
"Off Allahım yaaa"
Bavulunu aldıktan sonra havaalanından ananenin evine doğru yürümeye başladınız. Yolda insanların sana bakışları hiç hoşuna gitmemişti. Bide ananenin hareketleri tabii.
"Büyük kızımın kızı"
"Adı S.a evet büyük kızımın"
"Yok onun büyüğünün"
"Hah işte onun kızı"
Bir yandan da sana
"Kaça geçtin kız sen?"
"Babanın emekliliği ne oldu? Daha kaç günü var"
"Kaç yaşındasın şimdi sen?"
"Sevgilin var mı bakıyım"gibi sorular sorarak seni bıktırıyordu. Nihayet yolu tamamlamıştınız
Evde yaptığın şeyler:
-instagramda dolaşmak
-İnstada gezinmek
-inst ya şöyle Bi bakmak
-İnstagramda vakit geçirmek
Ve sonunda 5gb olan İnternetin bitmişti. Babanı arayıp sana paket almasını istemiştin. Ama o bunu reddetmişti. Artık mecburen anneannenle pazara gidiyor, yemek yapıyor, en kötüsüde onunla günlere gidiyor ve kısır tarifi alıyordun. Bir gün anneannen üst komşusuna gidiceğini söyledi. Televizyondaki saçma programları izlemek yerine sende onunla gittin. Kapıyı size genç bir çocuk açtı. Çocuk baya yakışıklıydı. Sizi içeri davet etti. Çocuğun babaannesi konuşmaya başladı.
"Hoşgeldin A.a(anneannenin adı). Bu büyük kızının kızı mı. Ayyy maşallah ne de güzelmiş. Adın ne bakayım senin."
"S.a"
"Bak bu da benim torun. Oğlumun oğlu Peter buraya gell"
Biraz önce size kapıyı açan çocuk tekrar geldi.
"Peter"
"S.a"
"Memnun oldum"
"Bende"
Peter'ın babaannesi:Hadi siz Pet'in odasına gidin.
Birlikte onun odasına gittiniz. Odaya girdiğinde bir anda telaşlanmıştı. Bir yandan ortalıkta şeyleri bi yerlere tıkıyor. Bir yandan da
"Nereden gel-dim demiştin S.a"
"Ben O/Ş-oturduğun şehir-den geldim. Peter sen ne yapıyorsun?"
"Hiiiç"
O sırada gözüne dolaptaki star wors posteri ilişti.
"AA sende mi Sta.."
"Hey dolaptan uzak dursan iyi olur"
"Peki yatağına oturmamda bir sorun var mı acaba?"
Hafifçe tebessüm ederek"hayır yok. Eğer yerinden kalkmıyacağına söz verirsen bize kurabiye ve çay getiririm "
"Tamam söz"
Sözünde duran biriydin. Yerinden kalkmadın. Çay ve kurabiyeyi getirdi. Sohbet etmeye başladınız.
"Sürekli mi burda yaşıyorsun yoksa yaz tatili için mi geldin"
"Ben sürekli burda yaşıyorum."
"Burda canın sıkılmıyor mu?"
"Hayır aslında burası çok eğlenceli bir yer.
"Tabii size göre"
"Sen neden geldin."
"Annem gönderdi. Anneanneme yardım etmeliymişim. Tabii bu işin bahanesi"
"Nasıl yani?"
"Boşver"
"Hayır. anlatmaya başladın devam et."
"Annemle babam boşanacakalar ondan beni buraya gönderdiler. Gittiğim zaman annem ve babam ayrı evlerde kalıyor olucak. Bende annemle kalırım herhalde."
"İyi tarafından bak. En azından bi annen ve baban var."
"Seninkilere ne oldu? Öldüler mi?"
"Babam öldü. Annemi hiç görmedim. Kendimi bildim bileli bana babaannem bakıyordu."
"Tamam bu kadar duygusallık yeter!!
Bilgisayarın çalışıyor mu?"
"Iıııı hayır bozuk."
O sırada gözüne tavandaki örümcek ağları ilişti.
"Ne kadar pis bir çocuksun sen Pet tavanından örümcek ağları sallanıyor"
Tavandaki örümcek ağına dokununca aşağıya kırmızılı, lacivertli bir kostüm indi.
"Hey Pet bu ne böy...."
İçeriden anneannenin sesi duyulur
"S. A HADİ GEL. GİDİYORUZ"
"TAMAM GELİYORUM "
Peter'a bakıp" bunu sonra konuşucaz"
dedin. Eve gitmiştiniz akşam olmuştu. Anneannenle birlikte yemek yerken bir yandan da haberleri izliyordunuz.AKİKA----SON DAKİKA----SON DAKİ
Son günlerde adını sıklıkla duyduğumuz örümcek adam bugün yine görüldü.
Haberlerdeki kostüm sabah Pet'in evinde gördüğün kostümün aynısıydı. Anneannene bir şeyler uydurup, hemen yukarı çıktın. Kapıyı babaannesi açtı
"Kim o. Aaa S.a hoş..."
"Hoşbulduk Peter ile görüşebilir miyim?"
"Odasında"
Hızlıca odasına girdin. Yatağında uzanmış kulaklığıyla müzik dinliyordu.
"Peter! Peter! Heyyy!!!"
En sonunda yüzüne bir tane geçirdin.
"Ne, ne oldu. S.a"
"Peter sana bişey sorucam"
"Tamam sor"
"Sen örümcek adam mısın?"
"Nereden çıkardın bunu?"
"PETER!! Bana yalan söyleme gerçeği biliyorum. Kostümünü gördüm."
"Hangi kostüm"
Gidip örümcek ağını tekrar çektin kostüm yere düştü.
"Bu kostüm"
"S.a bu kadar yeter. Ben örümcek adam falan değilim.
"Bana yalan söyleme. Sen örümcek adamsın."
"Evet ben örümcek adamım. Bi kaç yıl önce kendi kendime geri dönüşüm için bir şeyler yaparken bu aklıma geldi. İlk yaptıklarım kötüydü. Sonra kendimi geliştirdim. Hala birkaç eksiği var tabii. Ama..."
"Peter sen harikasın"
"Nee?"
"Böyle bi kostüm yapman bence harika."
"Daha önce hiç kimse bana böyle söylememişti. Ben okulun ezik çocuğuydum.. Hep arka planda kalan kimsenin adını bile bilmediği o çocuktum ben."
O böyle söyleyince ona sarıldın. Oda sana sarıldı. Sonra ondan ayrılıp yatağına oturdun.
"Kim biliyor?"
"Sadece sen"
"Bu ikimizin sırrı olarak kalacak. Söz veriyorum kimseye söylemeyeceğim"
"Teşekkür ederim."
"Şimdi gitmem gerek anneannem merak eder."
"Yarın yine gel"
Bi dakika yarın yine gel mi yani şimdi bu ne demekti. Acaba arkadaş mı oldunuz? Yoksa öylesine mi söyledi. Ama niye böyle bişey yapsın ki. Yok canım daha bugun tanıştık. Ama olsun.
Bir saniye içinde kafanda bunları geçirdikten sonra "tamam" diyebildin.
Eve geldiğinde telefonun çalmış olduğunu gördün. Arayan annendi.
Tekrar aradı, açıp konuşmaya başladın.
"Annecim nasılsın?"
"İyiyim tatlım sen nasılsın?"
"Bende iyiyim. Ben sana bişey söylemek istiyorum. Uçak biletimi hemen alma ben burayı çok sevdim. Biraz daha kalmak istiyorum."
"Nasıl yani??"
"Duydun işte ben burda biraz daha kalmak istiyorum."
"Tamam bitanem. Sen nasıl istersen"
Telefonu kapattıktan sonra bugün olanları düşünüp uyumaya başladınBeğendiniz mi nasıl olmuş. Yorumlara yazın yanlışlarım varsa affola. Sizleri seviyorum. Tatlış okurlarım benimmm😘😘
Bir sonraki hikaye kahramanını yorumlara yazın ilk gelenle ilgili yapıcam😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVENGERS İLE HAYAL ET
أدب الهواةAvengers Endgame'den sonra oldukça üzüldüm ve onlarla hayal etmeye başladım. Sizde bana katılmak ister misiniz