Tony Stark Devam Serisi

536 23 9
                                    

Carol ile ormanın altını üstüne getirmiştiniz. Ama şu lanet atlardan bir tane bile bulamamıştınız. Zavallı Carol yorgunluktan her an bayılabilirdi. Daha fazla dayanamayıp 100.kez tekrardan sordu.
"Atı ne yapıcaz"
"Sürpriz"
"Sana sőylemem gereken bir şey var."
Őnden yürürken sőyleyecekleriyle çok fazla ilgilenmeyen bir ses tonunda
"Dinliyorum"
"Bir tek boynuzlu at senin saçma amaçların için kullanılmaz"
Aynı ses tonuyla
"Saçma amaçlarım yok"
"Atlar amacını bilmek zorundadır. Yoksa kendilerini feda etmezler"
Bu sefer oldukça meraklı bir ses tonuyla
"Feda etmek mi?"
"Ne bilmiyor muydun?"
"Hayır"
"At senin amacın doğrultusunda senin için veya yapacakların için kendini feda eder"
"Tony'i kurtarmak için öldürdüğüm at karşıma tesadüf eseri çıktı zannediyordum. Bu çok acı"
"Sana daha acı olan bir şey söyliyim saatlerdir ormanda boşu boşuna dolaşıyoruz"
Kendini affettirebilmek için Carol'a tatlı tatlı gülümsümsüyordun.

O SIRADA STEVE ve TONY


"Kusura bakma ama hayatımda ilk defa kırmızı yüzlü,burunsuz bir adamı arıyorum.En azından sen daha önce onunla karşılaştın."
"Evet ve onunla savaştım."
"Sonuçta karşılaştınız ama "
Steve  Tony'e sitem edercesine adını söyledi.

Birkaç dakika sonra Tony'nin telefonu çaldı. Arayan sendin
-Tony
-Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor.Lütfen
-Tonyy
-Neee
-Red Skull'u bulabildiniz mi
-Onun adı Red Skull muydu.Ben kırmızı yüzlü burunsuz demeyi tercih ederim.
-Tabi ki bulamadınız.Siz neyi becerirsiniz ki
-Bir dakika bir dakika ne dedin sen 
-Bizim evde buluşuruz

Tony'nin yüzüne telefonu kapatmıştın. Tüm gün boyunca hiçbir şey yapamamışlardı. Gerçi sizde çok farklı sayılmazdınız.

Bir saat sonra Steve ve Tony evine  gelmişlerdi. Onlara birer kahve verdikten sonra oturup düşünmeye başladınız.Daha doğrusu düşünmeye başladılar.Yorgunluktan bittiğin için sen uyukluyordun. Steve daha fazla dayanamayıp 
"S.A bir plan yapmamız gerek"
"Zaten bir planımız var. Yarın sabah gidicez ve taşı verip Natasha'yı alıcaz."
"Yarın çok geç şimdi gidelim"
"Saat dokuz yarın gidelim"
"Ben şimdi gidiyorum"
Tony söze girdi
"Steven söyler misin Natasha senin için neden bu kadar önemli"
"Natasha benim arkadaşım"
Sende Steve'e sordun
"Peki neden onu kurtarmak yerine gidip sevgilinle vakit geçirdin"
"Çünkü "
Steve cümlesinin devamını geri getiremiyordu. Ama Tony onun yerine  getirdi.
"Çünkü geçmişte Peggy denen kadınla yaşadın.Ama sonra Natasha'dan hoşlandığını fark ettin ve geri döndün"
"Biz Natasha ile sadece arkadaşız."
"Evet ama S.A ile benim olduğumuz gibi bir arkadaşlık değil farklı bir arkadaşlık"
O an içinden bir şeyler kopmuştu. Arkadaşlık dedi ya baya baya ARKADAŞLIK
Sen onunla evli mutlu hayaller kurarken o seni sadece arkadaşı olarak görüyordu. 
Hemen toparlanıp Steve'e Tony'i onaylayan bakışlar attın.
Steve boğazını temizleyip devam etti.
"Aslında ben ve Natasha uzun zamandır sevgiliydik.Kimseye söylememe kararı aldık."
Carol ve Tony şaşkınlıkla bakarken,sen kızgınlıkla bakıyordun.
Daha fazla dayanamadın.
"Ne yani Natasha ile sevgiliyken gidip Peggy ile mi beraber oldun"
Yüzünü buruşturdun. İşte Steven Grant Rogers'tan nefret etmen için bir sebep daha
Tony Steve'e sanki çokta iyi bir halt yemiş gibi bakıyordu. Oldukça harika bir ses tonuyla konuşmaya başladı.
"Ben senin iyi aile çocuğu,utangaç,sıska bir asker olduğunu düşünmüştüm.Ama ben bile yanılmışım.Bravo ihtiyar Tony Stark'ı bile yanılttın."
Sen, Tony'e şok olmuş bir şekilde bakarken o da boğazını temizleyip Steve'in tam karşısına geçti.
"Tebrikler asker artık sende bir playboysun "
Bunu söylerken elini tokalışma sırasında yapılan pozisyona getiri  Steve'in önce sol sonra sağ omzuna koydu.
(İnfinity war da peter'a yaptığı gibi)
Sense ona kızarak bakıyordun. Olanları sessizce izleyen Carol ayağa kalkıp 
"Artık gidelim.Çocuklar yarın buluşup planımızı detaylı olarak konuşuruz"
Onları kapıya kadar uğurladın senin için epey uzun bir gün olmuştu. Sıcak yatağına girip uyumaya karar verdin


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 11, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AVENGERS İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin