Tony Stark 2

706 34 5
                                    

Dikkat:End Game spoileri içerir.
Sene 2072
Arkadaşlarınla müzeye gitmişsindir. Onlar dinazorlara falan bakarken sen bir adam heykelinin önünde durmuş. Ona bakıyosundur. Yanına görevli bir adam gelir sen soru sormaya başlarsın
"Bu kim?"
"Adı Tony Stark. bir yenilmezdi"
"Yenilmez?"
"Bir zamanlar dünyayı kurtaran süper kahramanlar. Ama şimdi onlardan kimse kalmadı"
"Peki Tony neden bu müzede?"
"Kendini insanlık için feda etti"
"Na-Nasıl?"
"Thanos, denilen bir yaratık insanlığın yarısını yok etti. Sonra bu yenilmezler insanları kurtardı. Ama Thanos'u öldürmeden hiçbir şey bitmiyecekti. O da kendini feda etti."
"(gözlerin dolu bir şekilde) Ama bu çok acımasızca"
"Evet ama birilerinin rahatca yaşayabilmesi için birilerinin kendini feda etmesi gerek"
"Tony de onlardan biri"
Eve gittin ve bilgisayarından Tony Stark'ı araştırdın. Teknolojinin çok gelişmiş olmasına rağmen hakkında çok az bilgi vardı. Onun hakkında öğrendiğin şeylerden sonra ona aşık olmaya başlamıştın. Annenin yanına gelip ne yaptığını sorması üzerine araştırman yarıda kalmıştı.Bir kaç saat sonra televizyon izlerken telefonunun çalmasıyla irkildin. Numara tanımadığın bir numaraydı.
"Alo"
"Alo Bayan S. A"
"Buyrun benim"
"Ben yarın gelecek misiniz diye soracaktım"
"Pardon nereye"
"Huzurevimize"
"E-evet gelicem ben unutmuştum hatırlattığınız için teşekkür ederim"
"Önemli değil İyi geceler"
"Sizede"
Telefonu kapattıktan sonra konuşmalarını duymuş olan annen mırıldanmaya başladı.
"Milletin kızı partilere, eğlencelere gider benimkisi huzurevine yaşlılara kitap okumaya gider."
"Ben yatıyorum anne iyi geceler"
             
                YARIN SABAH
"Anne mavi ceketimi bulamıyorum nereye koydun."
"Ben ellemedim kızım"
"Ama bulamıyorum. Hah buldum"
2 dakika sonra evden çıktın. Otobüse binip huzurevine doğru yola çıktın.. Kısa bir süre sonra huzurevine girdin. Herkesle tek tek ilgilendin. Ama gözün birini arıyordu. Bu halini fark eden bir çalışan yanına gelip
"Seninki bahçede oturuyor"
Ona gülüp bahçeye çıktın. Bahçede çok yaşlı bir kadın oturuyordu.
"Ihım Ihım Ben Carol DANVERS'i arıyorum. Burada mı acaba?"
"Kendisi burda"
Yanına geçip oturdun ellerini ellerinin içine aldın (Onun elini kendi eline aldın)
"Nasılsın Carol"
"İyiyim S. A ama burda sürekli tuvaletlerin yerini değiştiriyorlar ondan biraz şikayetçiyim"
Onun bu sözleri üzerine biraz yüzün düşmüştü.
"Bak sana ne anlatıcam bu haftasonu müzeye gittim. Ve Tony Stark denen bir adamla ilgili bir hikaye dinledim. Biraz da internetten araştırdı. İnsanlar bu adama hep egolu, ukela, playboy gözüyle bakıyorlar ama daha sonra karısını, kızını düşünmeden kendini feda ediyo- Carol sen iyi misin "
"İyiyim çok iyiyim demek müzeye gittin. "
"Evet"
"Bende geçen gün bir kitap okudum. Bir tek boynuzlu atın kanını ölen birinin mezarına dökersen o kişi dirilirmiş"
"Hmm güzel bir kitaba benziyor atlar, ölüler falan adı neydi?"
"Bilmem unuttum şimdi adını ama çok gerçekçiydi."
"Ne demek istiyorsun"
O sırada adını duyunca içeriye girdin. Ama aklın hala Carol'un söylediklerindeydi acaba doğru mu söylüyordu. Bunu düşünmek için oldukça zamanın vardı

Devamını getirmeyi düşünüyorum umarım beğenmişsinizdir eğer beğenmediyseniz yorum yaparak söyleyebilirsiniz sizi 3000 kere seviyorum off ağlıycam

AVENGERS İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin