Deniz Bizi Boğdu

8.1K 356 267
                                    

Multi: Deniz Öztop

Başlama saatiniz'in ilk sayısı ne?

~°~

"Hayır kanka sen popomu öpmeden bir yere gitmiyorum!" yüzüme yaklaşan Okyanusun mâbadı ile üstünde durduğu okul sırasını ayağımla itip sırayla birlikte yere düşmesini sağladım.

"Sen ailen bilmeden elin adamlarıyla köşelerde buluşursun ama Allah is watching hesap günü is coming cehennem is loading koçum!" yerde sırayla bütünleşmiş Okyanus kıçını okşarken sınıfın ortasında bağırmıştı.

"Ne alaka?" sorduğum ile poposunu okşamayı bırakıp sıranın içinden çıkmaya çalıştı.

"Hep böyle yapan bir kız bulayımda söyleyeyim demiştim sana nasipmiş şimdi kurtar beni buradan yiğidim at sırtına kuytu köşelerde gidip birbi-OOHA"

Kafasına inen çanta ile sıkıştığı sıra arasından bana dudak büzüp masum bakışlar attı.

"Şimdi kalk siktir git burdan" dediğim ile bakışlarım tek tük insanın olduğu sınıfa kaydı. Onlarda artık alıştıklarından mıdır nedir hiç umursamadılar.

"Hangi babayiğit kurtaracak beni buradan?" sınıfta bağıran Okyanus ile cam kenarında oturan Muratın yanına gittim."Geliyorum bebeğim!" karşı sınıftan gelen Feyzullah ile Okyanus korkuyla çırpınmaya başladı ve sıkıştığı yerden çıkmaya çalıştı.

"Gelme senden yardım istemedim gelmeğğ" sınıfta iç yana yana bağıran çocuk ile Feyzullah sınıfa girmiş bulundu ve doğrudan Okyanusa koşup üzerine atladı.

"Rüzgar aşkım kurtar beni bu siker beni bu Rüzğğaar" sonlara doğru üstündeki Feyzullahın ağırlığı ile sesi git gide azaldı. Feyzullah eşcinsel birisiydi ve okulda bir yavşamadığı ben kaldım.

Bu aralarda elden çare gelmez erkek erkektir diyerek Okyanusa sarmıştı. Aslında Feyzullah okulda sevilirdi ve onun tercihi artık kimseyi ilgilendirmediğini anlamıştılar.Camdan dışarıya bakan Murat'a döndü bakışlarım. Sonrada Murat'ın baktığı yere.

Dünkü siyah saçlı kız kenarda bankalarda tek otururken önünde Deniz ve kahve saçlı kız evden getirdikleri plastik topla oynuyordu.

Murat gözlerini ondan ayırmazken benimde gözlerim özel koçuma kaydı. Topa ustaca yaklaşıp elindeki dandik bir top olmasına rağmen potadan geçirdi ve geriye gidip topu tekrar eline aldı. Hayran olunası bir hareket yapmışken ondan topu almaya çalışan kahve saçlı kız girdi görüş alanıma.

Zemin katta olduğumuzdan pencerenin aralığından dışarıdaki gürültüler doğrudan sınıfa giriyordu. Kahve saçlı kız Denizin elindeki topu almaya çalışırken Deniz ustaca onu yanıltıyordu.

"Eyhh! Yeter be koca derdine düştünüz gider ayak beni bokluyonuz" birden dediği ile gülmemek için kendimi zor tuttum.

"Yarım saattir şu çocuğa kendini beğendirmeye çalışıyorsun fark etmedik değil fakat arada ben kaynıyorum kızım az banada pas at az banada ver topu iki haraket yapayım havam artsın" Deniz onu itinayla dinledi sonrada gözlerini dikip alay eder gibi baktı ve gülmeye başladı.

Gülüşü bahçeyi doldururken kaşlarımı çatıp onu izledim. İnsanları gülüşleri dikkatimi çekmezdi hemde hiç ama bu,

Kahve saçlı kız arkadaşının gülüşünden sonra kendiside gülmeye başladı ve sahanın ortasına yattı.

Normalde kızlar üstüm kirlenir tırnağım kırılır gibi mazeretlerle böyle bir şeyi yapmazdı ama umurunda değilmiş gibi görünüyordu. Kahve saçlı kız cebinden telefonunu çıkartıp eline aldığı zaman Denizde suyunu içip eline telefonu aldı. Tam o sıra banada mesaj gelmişti.

05*********: Naber lan bir buçuk Adana?

Rüzgar: Bir buçuk Adana??

05*********: Sana taktığım bir ölçü birimi e malum her yerde takip ediyorum seni birkaç kezde soyunma odasında denk gelmiş olabilirim :)

Rüzgar: ,ಠ◡ಠ

05*********: O yüz ifadesi ne?

Rüzgar: Eğer o kadar vucudumu görmek istiyorsan akşam beklerim.

Rüzgar: Ev boş

05*********: Aboov maho tüfegi getir bacın azmıştır lo!

Rüzgar: Sjsjkskkdk

05*********: Oha!

Rüzgar: Ne?

05*********: Bana güldüm!!!

Rüzgar: Evet sana güldüm?

05*********: Rüzgar anlamıyor musun acaba bana güldün. Okulun sert veledi bana güldü!

05*********: Iyk böyle yazıncada tiksindim sanki bedbok'lar gibi oldun

Rüzgar: Sabah bedbokum akşam telefonu elinden düşmeyen veled kimlik bunalımına girdim sayende.

05*********: AYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHHHHYHHHHJEHHHHHRİHHHHHHMHHHHHHHHH

Rüzgar: Peki

Rüzgar: Zil çaldı derse girmem lazım sonra görüşürüz.

05*********: Camdan dışarıyı izlediğin sürece görüşeceğiz zaten aptal (silindi)

~°~

Kimlik bunalımında olan bir tek sen değilsin be Rüzgar aga

Denizin Üstündeki Rüzgar *textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin