Kuşadaları

1.6K 92 55
                                    

Multimedya: Okyanus balığım
Ağızını kapa sinekler girecek yavrucum

Diğer bölümlerde bakın attım onu

•••

"Ama anne bir kitapta malları döverseniz hiçbir şey olmaz diyordu bu yüzden dövdüm hepsini" Pipet kapının eşliğinde kulağını çeken Melisa ablaya açıklama yaparken Okyanus ne zaman nerden çıkarttığını bilmediğim çuvalı sürükleyerek siyah arabaya koymaya çalışıyordu.

"Hadi çocuklar ben bu yaramazla ilgilenirim sizde evlerinize gidin Tutku sizi buralara kadar sürüklemiş" Diğer eliyle Tutku'nun kulağına asılan kadın ile birkaç basamak geriledim. Nereden belli bir kolu daha çıkıp benide tutmayacağı?

"Ama anne.." bir şeyler geveleyen Tutku ve Pipet içeriye ışık hızıyla atılırken siyah kısa saçlı kadın kapı eşiğine çıkıp kapıyı kapattı.

"Pişt fındıkçı gel hele buraya" Okyanus düşen fındıkları toplamaya çalışırken o işi bırakıp paytak paytak buraya koştu.

"Hanginiz Tutku'nun yavuklusu?" Kadının sorduğu ile Okyanus ile ellerimizi tahtaya kalkan çocuk heyecanıyla kaldırdık.

"Hhh" kadın derin bir iç cekti ve elini gögüsüne koyup "Üçlü mü yapıyorsunuz siz?" Dedi ve kulaklarımızı tutup yukarıya çekti. "Anneniz babanız öğretmedi mi size ayıp diye ay daha neler görecektim bu kısa ömrümde"

"Aslında o Eti Tutku'yu öpecekti ben ayırdım" kadının gözleri büyüdüğünde sinirle Okyanusa baktım ve bizde az önceki kızlar gibi ileriye atılıp arabaya çarptık. "Ya biriniz alırsınız kızımı ya da hiçbiriniz karar verin yoksa bu evden gelin çıkmaz" değip içeriye girdiğinde kulağımı ovalayıp arabaya ilerlerken Okyanusun yakamdan tutup beni kaputa yaslaması ile afalladım.

"Sen niye elini kaldırdım orospu?"

"Asıl sen niye kaldırdın kız seni sevmiyor"

"Hayır seviyor biliyorum ben onu sadece sen kızı tehdit ediyorsun korkudan söyleyemiyo"

"Aaa anne bak öpüşen erkekler televizyonda görmüştük ya" konuşmamıza dahil olan minik bir çocuk sesi ile yanımızdan geçen küçük kız ve annesi durup bize baktılar ve kadın çocuğunu kucaklayıp hızlandı

"Of ama yeter evren beni Feyzullaha yamıyor olmaz Allahım onunla ben olamayız isteme artık" dizleri üstüne çöken Okyanusa tekme atıp koşarak arabaya bindim ve arka kapıları kilitledim sanki içeriye hiç girmeyecekmiş gibi.

Tutku'nun babası Zeki amca Okyanusu tutup ön koltuğa oturttu ve bizi evlerimize bıraktı. Bir dakika bu adama biz adres vermiş miydik? Yoksa büyücü mü bu aile? Demek o velet bu kadar hızlıydı.

Of Okyanusluk bulaştı bana yardım edin!

•••

"Ay ben bunu yerim yerim yerim yerim" Tavşanı tekrar ağızına sokan Tutku ile bu kez Okyanus tavşanı kurtardı ve kucağına alıp sevmeye başladı. İki de bir okula getirip sıralar arasında yarış yaptırıyordu

"Şimdi takım Makbule-" Satılmış Okyanusun sözünü kesti. "ONUN ERKEK OLDUĞUNU BİLMİYOR MUSUN SEN?" kulaklarımı kapatıp yanımızda bağıran Satılmış kafasına vurdum. Geçen hafta sonu Feyzullahın kum torbası olmayı kabul etmişti salak şimdide sol külahı duymuyordu. Nedeninide bir anlayabilsek, bu aralar Feyzullahla çok yakın.

"O kadın taam mı mal?" kalemliğini ona fırlatan Okyanus bizlere daha doğrusu ben dışındaki herkese dönüp sözüne devam etti.

"Bu yılın gezisi yine boktan bir yere olacağından diyorum ki bir haftayı okulda geçirelim"

Denizin Üstündeki Rüzgar *textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin