Minęło kilka dni był już późny wieczór. Przyszedł mi SMS popatrzyłam na telefon. SMS od Świata Aniołów piało tam „ Przyjdź do nas z chłopakiem jak najszybciej". Wzięłam zadzwoniłam do Krystiana i powiedziałam żeby przyjechał. Krystian szybko się zebrał ja założyłam naszyjnik dzięki któremu było widać skrzydła. Założyłam na nie kurtkę żeby jak na razie nie były widoczne. Krystian przyjechał pocałowaliśmy się na przywitanie i weszliśmy do pokoju. Weszliśmy do szafy i wyszliśmy w świecie aniołów. Krystian był zdziwiony że ten świat naprawdę istnieje. Nie mógł uwierzyć że to nie był tylko sen. Weszliśmy do zamku. Poszliśmy do królowej z nią już czekała też moja siostra z tego świata. Bardzo się ucieszyła jak nas zobaczyła bo było kilka spraw do załatwienia.
- W końcu jesteście jest kilka spraw. Pierwsza popatrz na Ten amulet. Został on znaleziony w miejscu w którym stoczyłyście walkę.- Powiedziała Królowa do nas pokazując nam amulet.
- On ma zła energie wyczuwam to...-Powiedziałam i wzięłam go do rąk.- On ma bardzo zła energie. Ktoś go zaklną on ma czarna energię.
- Dostałam ten amulet od takiej starszej pani. Przed tym jak go dostałam byłam dobra. Później byłam już zła i nie potrafiłam.- Powiedziała moja siostra z tego świata
- Agata rzuć zaklęcie do ściągania zaklęć. - Powiedziała Królowa. Rzuciłam zaklęcie amulet stał się normalnym naszyjnikiem. Rzuciłam jeszcze zaklęcie dobra. Po tym zaklęciu każdy dobrego serca mógł już go założyć i by go nie zmieniło już na złego.
- Teraz chodźcie na balkon ludzie już czekają. - Powiedziała wychodząc na balkon poszliśmy z nią.
-Królowo a po co był nam Krystian???
- Za chwilę się dowiesz- Powiedziała Królowa- Krystianie uklęknij. Pocałunkiem Agata zmieniła cie w anioła. Teraz Agata przekaże ci twoją moc. Uklęknij Krystianie. -Powiedziała Królowa ja stanęłam nad Krystianem i kładąc ręce na jego głowie przelałam mu jego moc. Po czym nałożyłam ten amulet znaczy teraz naszyjnik i pojawiły mu się skrzydła.
- Uczyć magi będzie cie Katrin. Naukę magi będziesz miał w sobotę. A teraz czas na koronacje przyszłego króla.- Powiedziała Królowa- Koronuję cię Krystianie na Księcia kraju wiecznego szczęścia. - Powiedziała Królowa Krystian powstał- Będę nauczała ciebie i Agatę jak władać królestwem po mnie wy obejmiecie władzę.
- Naprawdę mam zostać Królową?- zapytałam lekko wystraszona.
- Tak zawsze córka królowej obejmuje tron. Jeszcze jedno podajcie sobie ręce. - Powiedziała nie wiedziałam po co ale to zrobiliśmy- Błogosławie wasz związek i wasze przyszłe królestwo. Księżniczko teraz czas na twoje przemówienie.- Powiedziała patrząc na mnie.
- Wszyscy zgromadzeni tutaj pokonałam ciemność ale czuje że jeszcze powróci. Nie bójcie się bo jako wasza Księżniczka zadbam o to żeby nikt was nie skrzywdził. Jestem zawsze wam do pomocy. Jak na razie jeszcze się uczę ale już potrafię użyć zaklęcia o potężnej mocy. Jako anioł z największą mocą będę walczyła o wasze dobro- Powiedziałam do tłumu i Weszliśmy do środka.
- Musicie już iść do świata ludzi wróćcie tu jutro w nocy zaczniemy naukę.- Powiedziała Królowa wyczarowałam portal i przez który dostaliśmy się do domu. Usiedliśmy w pokoju.
- Co się stało z moimi skrzydłami??
- Znikły one pojawiają się tylko w świecie aniołów a w normalnym świecie tylko jak masz naszyjnik. Ten naszyjnik działa tylko na anioła.
-Okej a jak mam założony ten naszyjnik jak teraz czemu ich nie widać?
- Bo masz kurtkę która kryje skrzydła przed ludźmi. Zdejmij naszyjnik bo ty jeszcze nie panujesz nad mocami.- Powiedziałam ściągając mu naszyjnik. Położyliśmy się na łóżku i w swoich objęciach usneliśmy.
YOU ARE READING
Senny Anioł
Viễn tưởngOsiemnastoletnia dziewczyna zdaje na prawo jazdy. Dostaje auto od rodziców. Ma wypadek i zapada w śpiączce farmakologicznej . Śni o tym że jest Księżniczką Aniołów i musi uratować świat aniołów. Czy jej się uda ?? Czy przeżyje spotkanie z aniołem ci...