Jak wszystko zapakowaliśmy usiedliśmy w aucie. Zaczęliśmy jechać do zakopanego. W pewnej chwili Kubie zachciało się wymiotować. Zatrzymaliśmy się na poboczu jak się poczuł lepiej zaczęliśmy jechać dalej. Mój najlepszy przyjaciel Krzysiek ciągle się odwracał i patrzył na Kubę chociaż koło Kuby siedziała Kinga. Jechałam zgodnie z przepisami. Później zatrzymała nas policja że sprawdzali trzeźwość byłam trzeźwa więc pojechaliśmy dalej. Byłam bardzo ucieszona z podróży po godzinie jazdy zatrzymaliśmy się na dusza chwile na stacji paliw. Po jakimś czasie pojechaliśmy dalej. Krystian zaczął panikować zaczął na mnie krzyczeć. Ja się bardzo zestresowałam. Nie wiedziałam co mu się dzieje. Strasznie na mnie krzyczał. Dojechałam na skrzyżowanie. Miałam pierwszeństwo więc nie rozglądałam się. Wyjechałam na skrzyżowanie od mojej strony w przód auta uderzyło auto. Ja byłam nie przytomna. Oni wyszli z auta i pani z tamtego auta tez wyszła.
- Nic wam się nie stało?? Przepraszam zagapiłam się.-Powiedziała pani która prowadziła auto.
-Nam nic się nie stało. Gdzie jest Agata?? Co z Agatą ??? - Powiedział spanikowany Krystian z łzami w oczach.
- Nie ma jej tu??- Powiedziała Kinga i z Krystianem podlecieli do auta. W tym czasie pani która powadziła drugie auto zadzwoniła na policje.
- Kinga ona jest w aucie nie przytomna - Zaczął krzyczeć spanikowany Krystian. Próbował mnie wyciągnąć. W tym czasie przyjechała policja straż pożarna i pogotowie. Pierwsze co zrobili zajęli się wyciągnięciem mnie. A policja zaczęli pytać co się stało. Zabrali mnie do szpitala. Krystian pojechał ze mną do szpitala. Bardzo się martwił. Ja na chwile odzyskałam przytomność jak go zobaczyłam powiedziałam Krystian kocham cie. Po czym znowu usnęłam. Lekarz powiedział że jestem w śpiączce farmakologicznej i że szybko się nie obudzę. Był bardzo zasmucony i zły na siebie. Obwiniał się za ten wypadek. Nie chciał przyznać że się we mnie zakochał. Siedział przy łóżku spanikowany zaczął płakać. W pewniej chwili zaczęła go boleć głowa. Lekarz wziął go na badania okazało się że on miał wstrząs mózgu. Do szpital przyjechali policjanci zapytać o mój stan zdrowia. Lekarz im powiedział że jestem w śpiączce farmakologicznej i że Krystian ma wstrząs mózgu.
YOU ARE READING
Senny Anioł
FantasyOsiemnastoletnia dziewczyna zdaje na prawo jazdy. Dostaje auto od rodziców. Ma wypadek i zapada w śpiączce farmakologicznej . Śni o tym że jest Księżniczką Aniołów i musi uratować świat aniołów. Czy jej się uda ?? Czy przeżyje spotkanie z aniołem ci...