في الاحداث السابقة .
غمررررر : ابعد عنها دي مسئوليتي انا ولكمه لكمه نارية اوقع بها رعد ارضا ولكن نهض برعد وفتح فمه واخرج منه دخان بارد نثره علي غمر وللاسف هذا الدخان ليس الا فخ اذا وقع به احد يظل يتجمد ويتجمد حتي تودي بحياته .
مريم لم تعرف ان هذا سوف ينهي غمر ولكن تمارا لم تتمالك نفسها وهي تصرخ بهستيريا تجاه غمر
.
تمارا: غمرررررر لا ارجوك غمر مينفعش تروح انل عملت كل ده عشان اروجوك غمر ارجوك مترحش.
.
غمر نظر لها بابتسهامة : متقلقيش المهم قربي تمارا .
.
تمارا باستفهام اكن اقتربت منه : ضمها غمر اليه كأنه لن يراها ثانيتا ولكن فعل شيئا رأي انه من الواجب فعله فوضع يده علي ظهرها واخذ يغرز اضافر يده بظهرها فشهقت تمارا لتعلم ما شيفعل لتقول : غمر لا ارجوك لا متعملش كدا انت هتبقي من غير طاقة خالص لا ياغمر مش هسمحلك تضيع مني .
غمر بارهاق فغمر الان ينقل طاقته لتمارا حتي تحارب رعد استسلم للامر الحتمي وانه سيتجمد حتي الموت ولكن اراد من تمارا ان تحارب للنهاية فنقل طاقته لها .
تمارا لا تفعل سوا ضربها لصدر رعد وهي تبكي ومريم تبكي بعد ان ادركت ما يحدث من حديثهم : غمر غمر متمشيش غمر .
.
غمر يبتسم : حتي انتي يا مريم رغم انك كدا هتخلصي مني والتفت غمر لشمعون : شمعون رعد ميرجعش اامملكة الا وهو تحت اديكم لازم لازم تبرأنا يا شمعون .
.
شمعون بحزن : ليه عملت كدا بعد مكنت بحميك من جواهر هضيع نفسك انت .
.
غمر بألم : متقلقش... ااا المهم ككككل كلامي يتتتنفذ .
.
تمارا لم تستطع التحدث الا وهي تبكي فقط وهنا اكتمل نقل طاقة غمر لتمارا واصبح يختفي شيئا فشيئا حتي تمارا تحاول ان تفيق من الصدمة الا ويد شمعون هي من تمسكها لتفيق يجب ان ننتقم لغمر تمارا يجب افيقي ارجوكي .
لتفيق تمارا وهي تفتح عينيها وتحمل الكثير والكثير من الالم والغضب وتلتفت تجاه رعد الذي يتابع وهو يسخر منهم وتبدأ تمارا بالتحول لكأئن جديد ولكن اكثر شراسة وفتكمحدش هينهي حياتك غيري يا رعد هتدفع تمن ضياعه مني غالي اوي اويييييي .
.........
في مكان بجوارهم من يتابع الاحداث وهو قلق علي اولاده ما هم الا احمد وخالد .
احمد : لازم انقذ بنتي دي في خطر اكبر.
خالد : وجودك هنا دلوقتي ملوش اي معني غير انك هتنهي علي حياتك يمكن مريم معاك انما دلوقتي ادهم معاها .
احمد : مش قادر اشوفها وهية كدا وو.......
خالد الحق وراك هناك شوف مين متابع .
خالد يلتفت ليتفاچاأ : جواهر اااااه جيتي برجليكي انتي سبب الفساد ده كله مش هنسيبك تدمري كل حاجة .
اتجه خالد واحمد تجاه جواهر بخطوات بطيئة حتي لا تشعر بهما ...وما ان وصلا لها حتي........
.____"'____
يتبع بعتذر البارت قصير لان مفضلش غير بارت او اتنين وتنتهي
أنت تقرأ
ملاكي الوحش
Mystery / Thrillerكلنا سمعنا عن الجن وقرأنا كتير عنهم وفي روايتي هنروح بخيالنا بعييييييد جداااااا ... . .المهم في كل ده انها تعجبكم 😍 .