《 04

376 20 24
                                    

~ još je mlada, još joj momke brane, savršenstvo bez i jedne mane ~

dva mjeseca poslije

Lotte

" Mama, ja sam se zaljubila", rekla sam mami dok smo u subotu popodne sjedile u kuhinji za stolom i pile kavu.

Više nisam mogla sve držati u sebi. Morala sam nekome reći za Davida i mene. Mislim da sam se u ova dva mjeseca koliko smo skupa uvjerila da je to to i da sad slobodno mogu reći i ostalima za nas.

Nismo htjeli brzati sa objavljivanjem naše veze, prvo smo htjeli vidjeti kako će to sve s nama funkcionirati. U ostalom, što manje ljudi zna, to bolje.

" O fala Bogu dragom više. Mislila sam da ćeš zauvijek ostati hladna kao pingvin", nasmijala se.

" Tko je on?", dodala je.

" Zove se Petar. Davidov prijatelj, bio je na rođendanu s njim", podsjetila sam ju.

" A, da, sad se sjećam. Koliko traje to s vama? Jeste zajedno?", imala je milion pitanja.

" Jesmo, dva mjeseca smo već zajedno", rekla sam otpivši gutljaj još vrućeg nesa.

" Pa dobro, imaš li kakvu sliku ili nešto s njim da ga vidim bolje?", pitala je, a ja sam joj pokazala sliku od prije dva mjeseca iz Oke.

Maša nas je kriomice slikala prije nego li je pobjegla s Davidom. Nikad joj neću oprostiti što me je tako ostavila samu, tuka. Ali hej, bar imam ekstra slikicu!

 Ali hej, bar imam ekstra slikicu!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


" Pa dobro, sretno vam.
A kako si mislila reći onom gospodinu? Pa on će precrći", kimnula je i glavom pokazala prema tati koji je sjedio u dnevnom boravku i gledao tv.

" Ma preživjet će", nasmijala sam joj se, ali je imala pravo. Morat ću i njemu što prije reći. Čak što više, možda bi bilo najbolje odmah.

" Čekaj, čekaj, idem ja sa tobom. Moram to vidjeti", rekla je i ustala zamnom kad je vidjela da sam ostavila svoju kavu i pošla prema dnevnom.

(...)

" Khmm, ovaaj, tajo, moram ti nešto reći", rekla sam tati ušavši u dnevni boravak.

" Slušan, reci", promrmljao je i dalje više prateći neku rukometnu utakmicu koja se prikazivala nego mene.

" Paa, samo sam ti htjela reći da imam dečka", rekla sam i pogledala prema mami koja je sve to gledala sa pristojne razdaljine.

" MoLiN?!??!", skoro se zagutio žvakom koju je žvakao. Nisam mogla izdržati a da se ne nasmijem. Presmiješno je izgledao, majke mi

" Dap. Dva mjeseca smo već skupa", rekla sam.

" Pa dobro zna li taj nesritnik u šta se uvalija?"

Branim teWhere stories live. Discover now