《 01

512 23 32
                                    


~ priđi bliže da vidim tajnu koju čuvaš u očima ~

Sara Rebić

" Dobro, riješit ću taj nalog za produljenje pritvora sutra. Stvarno ne mogu sad", jednom rukom sam držala telefon na uhu, a drugom pokušavala Lotti zakopčati haljinu. Imale smo generalnu probu kako bi to večeras sve trebalo izgledati.

" Au, mama, pazi jebote", vrisnula je kad sam ju slučajno uštipnula cifom.

" Ne psuj pizda ti materina", prosiktala sam i pokrila rukom zvučnik telefona da me kolega ne čuje i zakopčala ju do kraja.

Zadnjih dana nisam znala gdje se nalazim, bila je tolika strka oko rođendana. A ni na poslu nije bilo ništa bolje. U toku je bilo pokušavanje prekidanja jednog lanca droge. A baš sada je glavna tužiteljica policije bila na porodiljnom pa su mene kao odvjetnika molili da ju mijenjam.

" Da, da riješit ću, Rudy ali sad stvarno moram ići. Imam strku", rekla sam i poklopila slušalicu. Tko mi je kriv kad radim takav posao da moram uvijek biti dostupna. Čak i subotom popodne, što je bio trenutno slučaj.

" Mama, jel imaš ti slučajno kakve bezbojne najlonke? Mislim da sam upravo poderala svoje", ušla je Una u prostoriju u rukama držeći ono što su nekad bile čitave bezbojne najlonke.

" Dobro Una pa nisi ih ni obula veći si ih poderala", smijala se Lotte.

" Dobro, dobro, mir. Riješit ćemo. Gdje ti je tata? Pošalji njega neka ti kupi", predložila sam.

" Ne znam gdje je, izašao je maloprije i rekao da se vraća kad budemo gotove. Kaže da želi ostat živ. Ne znam stvarno šta mu to znači", rekla je Lotte prekrećući očima.

" I šta ću ja sad? Pa ne mogu bez najlonki. O majko Božija i anđeli s neba", šizila je Una.

" Ja za pola sata imam frizuru i šminkanje, uzet ću ti ih ja kad se budem vraćala", rekla je Lotte tako malo umirivši sestru.

" Eto, problem riješen", smijala sam se, a Una je odahnula. Ipak neće biti bez čarapa.

-------------

Petar

Krenuo sam pješke u obližnju trgovinu.
Moram kupiti neki poklon za taj šugavi rođendan na koji mi se i tako i tako ne ide. Nema smisla da dolazim praznih ruku, ionako je rođendan. I to još osamnaesti.

Nisam imao nikakvu ideju šta da kupim. Slavljenice još ne poznajem tako da ne mogu znati šta vole, nisam vidovit.

Stajao sam usred trgovine pred policama s vinom. Odlučio sam se za univerzalni poklon, cvijeće i bocu vina svakoj. Mislim da je to skroz u redu.

" Mogu li vam kako pomoći?", do mene je došla radnica u trgovini.

" Ne, hvala. Samo biram vino."

" Uredu, ugodan dan", rekla je i izgubila se u ostalim policama.

Prevrtao sam različite boce vina ne bih li našao neko donekle pristojno i kvalitetno. Na kraju sam se odlučio za neko francusko s čudnim imenom. Sjećam se da sam ga nekada prije pio i da mi se svidjelo , tako da sam bio siguran da je dobro.

(...)

" Je li to sve? Još nešto?", pitala je gospođa na blagajni blokirajući ono što sam kupio.

" Ništa, to bi bilo sve, hvala", pružio sam karticu i utipkao pin.

Platio sam i pospremio vino u vrećicu, pa krenuo prema izlazu trgovine.

Branim teHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin