《 15

247 7 2
                                    

~ mi živimo taj lajf ko Boni i Klajd, u na na ~

Sara

"Dobro kako mislite niste našli nikakve snimke, jel se vi zajebavate sa mnom i sa svojim životom?", vikala sam kad sam se iz bolnice trčeći vratila u svoju kancelariju u policiji.

" Lijepo. Snimke su izbrisane. Sve do jedne. Nema ništa. Niente. Nada. Nichts. ", rekao je Rudy nervozno hodajući gore - dolje po prostoriji.

" Jeste li pitali domara?"

" Naravno da jesmo. Daj, nismo amateri, ne vrijeđaj nas", frknuo je nosom.

" Dobro da, da, znam. Oprosti, pretjerala sam. I on ništa pod milim Bogom ne zna?"

" Naravno da ne. Kaže da su najvjerovatnije profesionalci u pitanju i da on nije ništa vidio. Jadan čovjek se boji da sad zbog ovoga ne dobije otkaz", slegnuo je ramenima.

" Da, naravno. Kao i obično. Ništa, kopajte dalje i probajte izvući nešto iole korisno. Radite sve što možete. Ovaj slučaj mora biti riješen, ne zajebavajte se", rekla sam nervozno.

" Napravit ću sve što je u mojoj moći, obećavam", rekao je Rudy i ustao sa stolca pa krenuo prema izlazu.

" Znam da hoćeš, hvala ti. I ako treba bilo kakav moj autogram za pretrese ili privođenja, zovi me odmah, riješit ćemo."

"Dogovoreno, čujemo se", rekao je i zatvorio vrata kancelarije.

Bože, ima li ovome svemu kraja i zašto ne?

-------------

Petar

" ICH BIN BONNIE, BONNIE, DU BIST CLYDE, ICH BIN BONNIE, BONNIE, DU BIST KLEEEID", Lotte je skakala po krevetu i pjevala. Previše se ona malo ufurala u taj stil, menj se čini.

" Daj ne skači po krevetu strgat ćeš ga, ne budi dijete", rekao sam i povukao Lotte za ruku da sjedne.

" Daj, razvedri se malo , izbrisali smo sve moguće videe, nitko nije vidio ni tebe ni mene. Sve je kul", bacila se i legla pored mene.

" Nije baš ništa kul, malo je falilo da nas uhvate, svjesna si toga?"

" Pa da. Malo je falilo, ali nisu. I zato ne drami nego idemo napraviti palačinke ili nešto, jede mi se nešto nezdravo večeras."

" Lotte nije mi drago što si sad i ti upletena u ovo, znaš. Neću te u tom svijetu, rekao sam ti to već sto puta", preokrenuo sam očima.
Stvarno mi nije bilo svejedno zbog ovoga što se danas desilo. Mislim, drago mi je što mi je djevojka sposobna i pametna i ne drami u kriznim situacijama nego ima mozak pa se mogu pouzdati u nju, ali se plašim za nju. Neću da krene zamnom pa da joj se, ne daj Bože, nešto desi.

" Ne brini, obećala sam ti nešto. Neću ti se petljati u posao", rekla je i pakosno se nasmijala naglašavajući riječ posao," ovo danas je bila iznimka, ali hoću da znaš da možeš računati na mene ako ti treba pomoć oko nečega."

" Ma, da, znam, cijenim to, ali - "

" Znaš li zašto sam ono napravila?", pogledala me je ozbiljno u oči i stavila svoje ruke na moje lice.

" Zašto?"

" Zato što znam da za ovo nisi kriv. Ne znam šta si sve u životu napravio, i iskreno ni ne zanima me, ali znam da za ovo nisi kriv. I neću dopustiti da ti se nešto dogodi", rekla je i poljubila me.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 28, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Branim teWhere stories live. Discover now