Konečně se ozve hlas, ze se uz dneska zavírá. Zatáhli se opony a děti odešli. Konečně máme naše "volno"
V 12:05 otevřel Puppet odsunul stěnu. Zase začal: ,,Ahoj Spring... " nedořekne a já ho odstrčím. Vrhnu se k těm dveřím do sklepa. Byli zamčené. Jaká ironie povzdechnu si pro sebe. Za sebou uslyším pět hlasů. Jako jeden muž řekli:,,AHOJ SPRINGTRAPE!!"
,,Nestůjte tam a pojďte mi pomoc!" křikl jsem na ně. Co se děje Puppete, nebo jemu snad přeskočilo jsem slyšel od těch tří. Bonnie mezi nima nebyl. Rovnou šel ke dveřím a vyrazil je jedním kopnutí.
Rychle jsem seběhl schody. Však na 37 schodu jsem zakopl a skutálel jsem se dolů.,,Jseš v pořádku?" slyším Bonnieho, zbytek týmu se však smál.
Dole u dveří jsem se zastavil, protože jiš před nimi stál Puppet.,,Můžeš nám už konečně vysvětlit, co tu sakra BLBNEŠ?" ptal se mě naštvaně.,,Fajn! ". Procedím mezi zuby.,,Dnes sem vešlo jedno dítě s mojí napodobeninou!" zdůrazním ,, A pozom tu po patnácti minutách vyšel jen Mike!" dořekl jsem a ostatní se na mě podívali s pusou d o kořán.
Obešel jsem Puppeta a otevřel dveře. Byla tu tma, ale Puppet od nekud vytáhl baterku a rozsvítil ji. Byli tu krabice, stůl a... ,,Kdo je to?" přeruší mě Foxy.,,To je Fredbear." řeknu a on jen pokýval hlavou.,,Poslouchejte! " zašeptal Freddy. Bylo tu ticho, ale po chvíli jsem uslyšel...,, Dětský nářek!" řekne Chica. Vydali jsme za nářkem. Za krabicemi tam bylo schoulené dítě.,,To je dítě! " řekne Freddy, ale Puppet ho územní ,, Bylo!" zašeptá. Duše nemoha přestat brečet, ale i přes slzy se na mě podíval. Pomsti mě
uslyším v hlavě dětský hlas jmenuji se Petr, ale moje jméno nikomu neříkej, vymyslete mi nějakou přezdívku a s těmi to slovy vletěl do Fredbeara.,,Je tu furt?" vyzvídala Chica. Ještě než jsem něco stačil říct, Fredbear pohnul hlavou. Děkuji pomyslel jsem si, ale zvláštní bylo, že jako kdybych slyšel jeho odpověď: Nemáš za co.
,,Nevíte někdo jak se jmenoval?" přerušil mě z přemýšlení Puppet.,,To nikdo." odpovím mu.,, Ale nějak mu říkat musíme!" vykřikne Bonnie. Crying child ozve se mi v hlavě.
,,A co třeba Crying child?" zeptám se na hlas. Puppet se na mě udiveně podíval, ale ostatní souhlasili.
,, Já bych tomu Purpl..",,Co jsi to řekl? " zarazím Bonnieho,, No, my... " začal nejistě,, My jsme dali Mikovy přezdívku. Prislo nám to zdlouhavé mu říkat Mike Smith. Tak jsme mu začali říkat Purple guy." Zaraženě jsem se na něj koukal. Bylo na něm vidět, že je vyděšený.,, Tak tohle!" řekl jsem přísně,, Se vám povedlo!" usměju se a on mi ho oplatil.
Bylo 5:25 a mi jsme měli ještě trochu času. Puppet se před nás stoupnul a řekl zlověstně,,Chápete náš plán." a my jame jen přikývli. Vydali jsme se vyplnit, to co jsme slíbili.Ahoj tak dneska jsem stihnul napsat tuto kapitolu, tak ji tady máte😃.
Ps: vím, že tato kapitola zní jako nějaká na konci, ale tato kniha zdaleka nekončí.
ČTEŠ
Život Springtrapa
HorreurMyslím že všichni tohoto animatronika známe. Je to zaporák v skoro každé knize. Tady to je jinak. Springtrapův život by jsi nikdo z nás nepřál. Smutek a ztráta ho provází celým životem. Zažívá šťastné chvíle, ale někdy se pak ukážou jako špatné. ...