21.6. 1956 11:30

505 25 5
                                    

,,Ahoj mí malí přátelé! Vítám vás u Fredbears family diner. Užijte si den a nezlobte." mluvil do mikrofonu Fredbear. Vše bylo dokonalé. Výzdoba, smějící se lidi. Bratr ve svém živlu. Ach, miluji to tady.
     Seskočil jsem z pódia  a mrknul jsem na Fredbeara. On se usmál a zpíval dál.
     Procházel jsem mezi dětmi. Všechny děti na mě koukali.,, Ahoj kamarádi, tak co, jak se dnes máte?" zeptal jsem se jich. Dobře ozývalo se ze všech stran. Podíval jsem se na hodiny. Ručičky ukazovali 11:15.
    ,,Ale, ale, kohopak to tu máme?" řekl napínavě Fredbear. S výrazem očekávání se všichni koukali stejným směrem, co já.,, To je náš Puppet!"
       Rozlétli se dveře. Ve dveřích stanul Puppet. Přiletěl elegantně ke všem. V jedné ruce pětipatrový dort a v druhé dárek.,,Kdo tu má dnes narozeniny?" ozval se znovu Fredbear. Ručičky ukazovaly 11:25.
     Otočil jsem se. Vzadu nás pozoroval ten hlídač. Skrýval se ve stínu.
      Z davu se vybatolil malý sádelnatý klouček a vzadu se jeho rodiče dmuli pýchou. Puppet položil dort a klekl si ke klukovi. Podal mu dárek a usmál se na něj.,,Tak, teď oslavenci zazpíváme tradiční písničku. ".
     Když jsme dozpívaly, bylo 11:29.
       Zahlédl jsem toho hlídače. Když si všiml, že ho pozoruji, škodolibě se usmál. Konečně jsem si všiml, co drží. Sekeru.,,Ne." zašeptal jsem. On se usmál ještě víc a zmáčkl vypínač. Světla pohasla a ozvali se kroky.
Ne.
      Rozběhl jsem se směrem, kde jsem slyšel kroky. Stál tam on. Sekere napřažená na nebohého oslavence. Za sekerou se zatřpytily hodiny.
     Tik, tak, tik.
   Odbyla půl. Mike se rozmáchl sekerou, která úspěšně trefila cíl. Chlapec nevydal ani hlásku. Jenom se sesunul k zemi,kde se začala vytvářet kaluž krve. Krev mi potřísnila kostým.
       Mike mi vrazil sekeru do mých rukou takovou silou, že mi odštípl kus prstu. Pak se rozběhl k vypínači, aby světlo zpátky nahodil.
     Lidi se rozkřičeli. Chápu je. Kluk v kaluži krve a nad ním robot se sekerou v ruce.
     Po chvíli přijela policie. Za nima stál Mike a usmíval se. Policie ke mě proběhla a chytili mě. Koutkem oka jsem viděl jak vypínají Fredbeara.,, Ne! " křičel jsem.,, Fredbeare!"
     Ten už mě neslyšel. Právě mu sundali masku a odhalili jeho endoskeleta.
     ,,Ne. " zašeptal, ale v tom mě něco trefilo silou do hlavy a se mnou se zamotal svět.

Život Springtrapa Kde žijí příběhy. Začni objevovat