Mezikapitola: Bratře (Úkolovka)

116 11 3
                                    

(omlouvám se, tahle kapitola je více sprostá a morbidní. Děkuji za pochopení.)                                                                                     Z pohledu Vincenta:
     Ten obchod se mi vydařil. Ten blb*c, který ji předtím vlastnil, nechtěl s touto budovou už nic nechtěl mít, takže to prodal za směšnou cenu. 20$. Když jsem si s s ním podal ruku, požádal mě, abych vypadl. Odešel jsem od něj s úsměvem na rtech. Sešel jsem z druhého patra a zamířil k mému fialové škodovce a nastartoval. Můj teď jediný cíl byl pře de mnou, obrazně. Mířil jsem k nové Freddy Fazbear pizzi.
    Zaparkoval jsem asi po patnácti minutách na prázdném parkovišti před mojí pizzerií. Vystoupil jsem z škodovky a zadíval jsem se na pizzerii, jak vlk na srnku. Jak lovec na svou kořist.
      Vešel jsem dovnitř a porozhlédl jsem se kolem. Všude to tu bylo, jak to tady zůstalo. Krev tafy byla skoro všude. Ach Mikea.... pomyslím si cos to udělal. Došel jsem k mrtvole, co ležela u stěny. Byla to malá blonďatá holčička. Chvíli jsem se na ni koukal. Najednou se ozval přidušený sten a ta holčička pohnula hlavou.,,Ku*va!" zaječel jsem a mrštil jsem po ní první věc která mi přišla pod ruku. Židle. Praštil jsem s ní o o hlavu té holčičky. Židle na s*ačku, dítě na s*ačku. Usmál jsem, ale úsměv mi opadl z rtů. Z malého zmasakrovaného tělíčka holčičky vyletěl kouř. To až tak divné nebylo, ale to co následovalo. Kouř se sformuloval do těla té holky. Ona se na mě podívala jejíma svítícíma očima a usmála se škodolibým úsměvem. Já jsem před ní začal couvat. Schodil jsem židli. Rychle jsem ji vzal do ruky. Tak pojď, jinak to bude židle 2, týpka 0. Zasmál jsem se.,, Já se tě nebojím! Ty však mě jo! " uslyším hlas a já se otočím na holčičku. Ta jen plula ve vzduchu a nespouštěla ze mě oči. Pak se ten hlas ozval znovu.,,Já se pomstím!" vykřikl hlas a já se otočím na holčičku a až teď mi to dojde. To mluví ona!,, A nebudu sama! " řekla. Nejhorší na tom bylo, že když mluvila, neotvírala pusu. Najednou se otevřel nějaký dárek a holčička vletěla do něj. To byl hnus. Pomyslím si a pokračuji. Procházím chodbou a najednou.,, SPRINGTRAPE!" vykřikl někdo a já se schovám za pár krabic. Ze zvědavosti vykouknu a podívám se. Na chodbě stojí ta loutka, která rozdávala dárky. K loutce, myslím, že se jmenuje Prumet nebo tak nějak, přiběhl velký černý králík se svítícíma očima.,, Co je?" ptá se černý králík.,,NĚKDO HO SEBRAL SPRINGTRAPE! ON ZMIZEL! " křičel ,,VRABBIT ZMIZEL!" křičela loutka.,,Co!" vykřikl králík a za ním přišli Bonniea Foxy. Nebo tak vypadali. Oba byli rozbití. Všichni najednou někam odběhli. Když byli pryč, vylezl jsem ze svého úkrytu a vstoupil do místnosti. Nic zvláštního, akorát ten pach. Rozhlížel jsem se, až se můj pohled zastavil na jednom místě. Přistoupil jsem. Byl to zelený animatronik v podobě králíka. Měl na sobě hrozně moc děr a z nich průsvitala...
,,Ne! " vykřikl jsem a klekl jsem k tomu živému hrobu. On tam tak seděl a koukal. Musím ho nějak spustit pomyslím si. Na boční hlavě jsem našel čudlík. Ten jsem zmáčkl, ale nic se nestalo. Zmáčkl jsem ho ještě jednou. Nic. Chtěl jsem vstát, ale už to nešlo. Něco mi drželo ruku. Kouknul jsem se. Držel mi ji BRATR. Podíval jsem se animatronikovi do očí, které na mě hleděli. Vytrhl jsem se mu a šel na stranu.,,Bratře, já.... " začal jsem, ale on jen do mě strčil a odešel. No to si ze mě už dělá p*del. On tady sedí nějakou dobu a když ho konečně zapnu, on neřekne ani Ň a odejde. To je svinstvo.
     Odcházím z místnosti za mím bratrem. Slyšel jsem jeho kroky, a tak jsem za ním došel až ke sklepu. Bratr otevřel dveře a řekl.,,V pátek tě čekám tady! " a odešel. Zůstal jsem tam stát, ale za chvíli jsem musel jít za ním. Teda, chtěl jsem.,,Schovat!" někdo vykřikl a potom se ozývali jenom kroky.,, Bratře! " šeptal jsem.,, Pusť mě tam!". Náhle kroky ustaly. Otočil jsem se a za mnou stál ten černý králík. Ale ne řeknu. Pak se však usměju. Za ním se vynořil můj bratr. Mrknu na něj a zhasnu světlo. V té tmě jsem skoro nic neviděl, ale nějak se mi podařilo najít kliku a utéct.

Ahoj,
Vím co jsem psal, ale ano změním i obrázek. No, píšu poprvé a vždycky si to rozmyslím. Dále, zítra odjíždím na tábor, takže 14 dní nevyjde kapitola. A k úkolovce.
1. Kdo je ta holka
2. Otázka nebude😁
Moc vám děkuji za pochopení. Užívejte si prázdniny.
DarkSpringtrap666

Život Springtrapa Kde žijí příběhy. Začni objevovat