,, Tak co Springtrape, jak pak ses měl." zašeptal nějaký hlas. Musel jsem si chvíli zvykat na ostré světlo, které mu svítilo do očí. Když jsem konečně začal rozpoznávat tvary, rozpoznal jsem hlavu medvěda.,,F- Fredbeare?" zašeptal jsem.,, Kéž by Fredbear!" zasmál se ten někdo a sklonil se ke mě blíž, abych rozpoznal barvy.,, Já tě zabiju." zavrčel jsem, když se hlava medvěda ukázala jako fialová.,, Dávej si pozor na tvá slova." zavrčel nazpátek.,, Mohou být tvá poslední.". Nemyslím si že to myslel že srandy.
Po chvíli hlavu odtáhl a odvrátil se ode mě.,,Co po mě chcete?" řekl jsem mu výhružně.,,Nic." usmál se a vrátil se ke mě s nějakým čipem v ruce. Tento čip jsem neznal. Byl fialový a na okrajích černý.,,Co to je." zeptal jsem se ho.,, Dozvíš se." řekl.,,Ale později." a přiblížil se ke mně.,, Opovaž se." zavrčel jsem. On se jen potutelně usmál a dal mi elektrický šok. Hlava mi opět klesla na kovový stůl, na kterém jsem se nacházel.,, Růžová?" ani mě nepřekvapuje ozval se znovu neznámý hlas. Byl hrubý a kovový. Zněl jako kdyby byl rozbitý. ,,To vypovídá o tvé minulosti, co Springtrape?". Rozhlédl jsem se kolem sebe. Jenom na zemi seděl.,, Golden Foxy?!" zašeptal jsem. On se ani nepohnul.,, Jsem v tvé hlavě." řekl po chvíli.,,Vypadni z mé-" .,, Tady je tolik vzpomínek na tvůj život před animatronikem." nepustil ho ke slovu.,, Tolik jsem se o tobě dozvěděl." říkal Golden Foxy.,, Mohu ti je všechny ukázat." .,, Nech moje myšlenky na pokoji." Upřímně mě zajímalo, co tam mám ve všech vzpomínkách.,,Tady vidím, že to chceš vědět." řekl posměšně.,, Tak jak chceš!" řekl a mě se zablesklo před očima.
,, Pojď prosím se mnou." říkala malá holčička.,, Nech mě být ségra!" okřikl ji brečící chlapec na posteli.,, Proč jsi hnusný na mě." podívala se na něj malá holčička.,,Ano, chápu že máš vztek. Ale nebuď zlý na mě." řekla a sedla si na postel. Chlapec ji obejmul a brečel jí na rameno.,, Já vím že naše mamka zešílela."
,, Sestřičko." zašeptal jsem a po tváři mi stekla slza.,,Ale copak se s ní stalo?" zašeptal posměšně Golden Foxy.,,Ne." zašeptal jsem ,,Prosím.".,,Poslal mě, abych ti něco udělal. Jestli chceš tak tomu říkej mučení." zasmál se a znovu se mi zablesklo před očima.
Seděl jsem znovu na posteli a čekal na sestřičku. S mamkou šla ven, asi před čtyřmi hodinami. Konečně jsem uslyšel otevření dveří a já seběhl dolů po schodech. Najednou jsem se zastavil. Na prahu stála matka s mojí sestřičkou v náruči. Sestřička měla nůž zabodnutý v zádech. Už jsem se nikdy nedozvěděl, kdo to udělal.
,, Konečně mám, co jsem hledal." řekl Golden Foxy. ,, Teď odejdu z tvé hlavy. " řekl Golden Foxy a mě to znovu omráčilo.
,, Vstávej." zatřásl se mnou někdo. Podíval jsem se nahoru nade mnou.,, Nightmare!?" zavrčel jsem. Nade mnou stál Springtrap.,,Tak už si mě zabij." zašeptal jsem.,, Zabít tě? Proč?" zasmál se.,, Teď přeci ne. Jenom ti řeknu, co ti možná nedošlo. Vás je strašně málo. Ale nás? Já, Fredbear, Shabear, Golden Foxy, Vincent, Phone Guy a Toyové. Opravdu si myslíš, že to zvládnete?".,,Do konce budu bojovat." zavrčel jsem.,, Něco ti ukážu." řekl a položil mi ruce na spánek.
Na zemi ležela malá holčička a všude byla krev.
,,Ty to furt nechápeš? Minulosti se pořád bude opakovat. Je to náš úděl." řekl.,,A co teď chceš se mnou udělat?".,, Teď už nic. Teď už máme, co jsme chtěli." Řekl a praštil mě do hlavy.
Znovu jsem ležel na zemi tam, kde mě bratr omráčil. Byl jsem strašně oslabený. Nemohl jsem se ani zvednout. Najednou se nade mnou sklonili něčí oči. Byly fialové a jako kdyby šilhaly. Nabídl mi ruku a já jsem znovu upadl do temnoty.
,, Springtrape?" zatřásl se mnou už známý hlas. Podíval jsem se na Enndarda a na všechny kolem.,, Co se stalo?" zeptal se Puppet.,, Fredbeara jsme ztratili." zašeptal jsem.,,On mě omráčil." řekl jsem.,,Ale jak jsi se dostal sem?" zeptal se mě Shadow.,, No." začal jsem.,, Někdo mi pomohl." Řekl jsem.,,Ale kdo?" ,, Já nevím."
Ahoj,
Po dlouhé době je tu úkolovka. Úkolovka by asi nebyla kdyby mi dnes nebylo 14... Tak otázka zní: Ví někdo kdo mu pomohl?
Odpovědi můžete psát do komentářů👍
(Jinak omlouvám se že dnešní kapitola je taková zvláštní)
DarkSpringtrap666
ČTEŠ
Život Springtrapa
TerrorMyslím že všichni tohoto animatronika známe. Je to zaporák v skoro každé knize. Tady to je jinak. Springtrapův život by jsi nikdo z nás nepřál. Smutek a ztráta ho provází celým životem. Zažívá šťastné chvíle, ale někdy se pak ukážou jako špatné. ...