Plán

40 4 21
                                    

    Rozhlédl jsem se kolem sebe. Na všech bylo vědět, že neví, co dělat. Neví, co se bude dít.
        ,,Přijíždí znova policie !" ozval se Freddy. Měl pravdu. Za okny zase problikávala světla. Neměli jsme moc času.
     Rychle jsme vběhli do místnosti a zavřeli za sebou dveře.,, Musíme něco udělat." zašeptal jsem a sedl si na zem.,, Něco vymyslíme." zašeptal Ennard.,, Nějak to uděláme." řekl Freddy.,, Společně."
      To slovo mi zůstalo v hlavě. Nevím jestli se to dá takhle zvládnout. Budeme riskovat pokud půjdeme všichni.
    ,, Zatím tu musíme počkat, minimálně do té doby než odejde policie." řekl do ticha Puppet, který se vznášel nad zemí.
       Tolik robotů. Golden Foxy, Toy Chica a Bonnie, Nightmare, phone Guy...
      ,,St-tejně mi to p-přijde jako blbost." řekla Mangle. Začal se jí zasekávat hlas, co je s ní?
      ,, Myslím že už odjeli." zašeptal Freddy.
      Vyskočil jsem na nohy.,, Je mi to líto." zašeptal jsem. Všichni se na mě podivně koukali. Rychle jsem přiběhl ke dveřím.,,Ne."křikl Ennard.
     Vyběhl jsem ven na chodbu a zavřel jsem dveře. Ranou pěstí jsem urazil kliku.,, Springtrape, ne!" bylo slyšet zevnitř.,, Omlouvám se.." zašeptal jsem. Nemohu riskovat že ztratím někoho dalšího. Nemohu. Musím pokračovat sám.


Ahoj
Vím že poslední dobou nepíšu na Watt... Sám jsem na sebe naštvaný že nepíšu, ale není čas.. teď bych měl mít čas, takže bych vydával snad častěji...dokud tuto knihu bude chtít číst ještě někdo, do té doby ji budu vydávat.
DarkSpringtrap666

Život Springtrapa Kde žijí příběhy. Začni objevovat