Bölüm 3

9.5K 331 38
                                    


Silah sesleri hiç bitmiyordu. Ali beni kaldırıp odama doğru götürmeye başladı. Üstüme baktığımda kan vardı her yerime dokundum ama hiç bi yerim acımıyor yara da yoktu Ali'ye baktığımda kolu kanıyordu.

"Ali kolun kanıyo!"

"Su Hanım ben iyiyim lütfen odadan çıkmayın."

"Ta-tamam! Dikkat et lütfen"

Dediğimde odanın kapısını kapatıp çıkmıştı bile. Silah sesleri hâlâ kesilmemişti. Bu böyle olmayacaktı korkak gibi buraya saklanamazdım çekmecemden abimin bana verdiği silahımı alıp balkona çıktım bende ateş etmeye başlayınca Ali beni görüp hemen içeriye yanıma koştu.

"Su Hanım hemen içeriye girin!"

"Sus Ali sus!"

Karşı taraftan bir adam bana bakıp silahını bana doğru çevirdi. Bende silahımı ona doğru tutunca hafif tebessüm edip diğer adamlara arabayı işaret edip binip gittiler. Ne olmuştu ki şimdi? Ben bunları düşünürken biri beni tutup kendine çevirdi bunu yapan abimdi sımsıkı sarılıyordu. Üzerimde ki kanı görünce anında panik olmuştu. Ayaz'da gözlerini büyütmüş hemen yanıma gelip beni kucaklamıştı bile.

"Çabuk hastaneye!"

"Ya bi sakin olur musunuz? Ben iyiyim bişeyim yok"

"Bu kan ne o zaman?"

"Benim kanım değil o. Ali'nin kanı!"

Dediğimde Ayaz beni kucağından indirip Aliye bakmışlardı. Ali'nin yanına gidip koluna bakmıştım çok kanıyordu. Abim adamlarından birini çağırıp Ali'yi hastaneye götürmelerini söylemişti sonra bana tekrar sarılıp

"İyisin deme güzelim?"

"İyiyim abi ben bir duşa gireyim"

"Tamam sonra aşağıya salona gel ateş etmenin hesabını vereceksin daha küçük hanım!"

"Ya ne yapacaktım korkak gibi saklanacakmıydım?"

Abim çok sinirliydi ve şuan kendini çok zor tutuyordu sakin kalmaya çalışıp

"Abicim bak lütfen duşa gir çık ve aşağıya gel"

Deyip odadan çıktılar. Duşa girip çıkmıştım pijamalarımı giyip aşağıya indiğimde Ayaz'la abim bir şeyler konuşuyorlardı beni farkettiklerinde susmuşlardı.

"Evet küçük hanım anlat"

"Kapıda Ali'yle konuşuyordum bi anda arabayla gelip ateş etmeye başladılar Ali benim üstüme kapandı o sırada yaralandı beni hemen odama çıkarttı. Bende dayanamayıp senin bana verdiğin silahı aldım balkondan sıkmaya başladım"

Bu sefer konuşan Ayaz'dı.

"Ne konuşuydun ki Ali'yle?"

Gerçekten mi bu kadar şeyden Ali'yle konuşmama mı takıldı yani? Tam bir gerizekalı ya

Cevap vermeyip bakışlarımı abime çevirdim. Abim ;

"Peki hiç birilerini gördün mü? Gözüne takılan değişik bir şeyler oldu mu?"

"Aslında ben yukardan ateş ederken bi adam vardı bizim yaşlarımızda beni görünce silahı bana doğrulttu bende silahı ona doğru tutunca gülümseyip adamlara arabaya binmelerini söyleyip gitti."

"Nasıl biriydi?"

"Sarışın biriydi işte boğazında büyük bir dövme vardı. Galiba başları gibi bir şeydi çünkü çoğu adam onu koruyor gibiydi."

Abimle Ayaz birbirlerine bakıp

"Mert!"

"Mert kim abi?"

YERALTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin