1 hafta olmuştu abimler hâlâ Mert'i ve Mehmet'i bulamamışlardı. Bana da resmen sıkı yönetim gelmişti hiç bi yere gidemiyordum. Tam 1 haftadır eve kapanmıştım artık çok sıkılmıştım. Evde abimden çok Ayaz'ı görüyordum. Abim Mert'le kafayı kırdığı için eve doğru düzgün gelmiyordu. Hava artık ısınmıştı sıcaktan bunaldığım için bikinilerimi giyip bahçeye çıkacağım vakit Ayaz birden karşıma çıkıp"Burda bunca adam varken havuza mı gireceksin!"
"Evet"
"Su sen beni çıldırtacak mısın?!"
"Ayaz bak seni seviyor olabilirim ama bu şey yüzünden benim hayatıma karışamazsın anladın mı? Havuza ilk defa giriyormuşum gibi karışma bana!"
"Artık çok şey değişti işine gelsin veya gelmesin benim sözümü dinleyeceksin!"
"Allah Allah neler değişmiş bu kadar!"
"Se-..."
"Noldu kal mı geldi sustun sen daha içindeki şeyi bile itiraf etmekten korkuyosun Ayaz artık benim senden hiç bir beklentim yok seninde benden olmasın. Şimdi çekil önümden havuza gireceğim."
Deyip Ayaz'ı sol tarafa ittirip havuza doğru ilerledim. Havlumu şezlongun üstüne koyup direk kendimi havuza attım. Havuzun bir ucundan dalıp diğer ucundan çıktığım an dibimde Ayazı görmemle korkmuştum ani hareketimle ayağıma kramp girmişti.
"Ayaz ayağ-..."
"Gel buraya"
Deyip direk belimden kavramıştı. Çok çok fazla yakındık bu yakınlık hiç iyi değildi. Kalbimin sesini duyabiliyordum. Şuan ölebilirdim. Kahve gözleri, uzun kirpikleri, sakalları her biri için ölürdüm. Bana o kadar çok yaklaşmıştı ki nerdeyse dudaklarımız birbirine değecekti. Kendimi toparlamalıydım bu kadar adamın önünde bunu yapamazdım. Birden geri çekilip havuzdan çıkmıştım. Ayaz'da arkamdan geliyordu. Havlumla kurulanıp şezlonga uzandım. Gözlerimi kapatmamla açmam bir oldu çünkü Ayaz'ın bağırmasını pardon anırmasını duydum.
"Herkes ön bahçeye çıksın çabuk!"
Diye korumalara bağırıyordu. Adamlara böyle davranması beni çok sinirlendirmişti.
"Niye durduk yere bağırıyorsun adamlara Ayaz manyak mısın sen?!"
"Manyağım! Bu şekilde seni başka biri göremez anladın mı!"
"Ne yapıyorsan yap uğraşamayacağım artık seninle"
Deyip güneşlenmeye devam ettim. O sırada abim ve yanında bir kadın gelmişti. Abimi bir haftadır doğru düzgün göremediğim için özlemiştim. Geldiğini gördüğümde direkt boynuna atlamıştım.
"Hoşgeldin abim"
"Hoş bulduk prensesim"
Deyip saçlarımdan öpmüştü. Canı sıkkın gibiydi. Yanındaki kadına dönerek
"Hoş geldiniz"
Demiştim ama cevap alamamıştım. Çünkü bana değil bütün dikkatiyle Ayaz'a bakıyordu. Ayaz'a baktığımda ise o da kadına bakıyordu ama çok öfkeliydi. Sonunda konuşan Ayaz'dı.
"Bunun burda ne işi var Savaş!"
"Bir mevzu var Ayaz yoksa buraya getirmezdim."
"Neymiş o!"
Bu sefer kadın konuşmaya başlamıştı.
"Bak Ayaz biz ayrıldığımızda yeni öğrenmiştim sana söyleyemedim bana karşı çıkarsın diye korktum ben... Ben hamileyim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YERALTI
Action"Ne işin vardı o herifle?!" "Sana ne Ayaz sana ne, sana hesap mı vereceğim?!" "Evet vereceksin!" Verecekmişim gıcık kendini ne zannediyor ki? Tek yaptığı bağırıp çağırsın ortalığı yıksın! "Nedenmiş o!" "Çok mu merak ediyorsun?!" "Evet!" "Öyle mi?!" ...