"ÇÜNKÜ SEN BENİMSİN!"
Ne! Ne demişti o? Benimsin! Şuan öylece kalakalmıştım. Ne yapacağımı ne diyeceğimi bilemiyordum ama yelkenleri hemen indirmemeliydim bana canının istediği gibi davranamazdı!
"Ne diyosun sen be?!"
"Duydun işte sen benimsin onunla bununla kafana göre takılamazsın!"
"Yok ya! Ayaz efendimiz istediği her şeyi yapsın istediği gibi takılsın ama konu bana gelince yerinde dur başka isteğin?! En son yaralandın ben ise kaçırıldım kurtardığınız gün bir yüzüme bakmadın be iyi miyim diye.Bana bak Ayaz ben ne senin ne de başka birinin oyuncağı değilim! Hangi sıfatla bana karışıyorsun hangi sıfatla bana benimsin diyebiliyorsun? Aynılarını sıkıyosa abimede söylesene?!"
Sesi çıkmıyordu. Öylesine söylemişti bu sözlerini sadece erkeklik gururundan dolayı beni öylesine koruyup kolluyordu işte biliyordum sevmiyordu beni sevmeyecektide!
"Ne oldu sesin çıkmıyor pişman oldun deme öyle artistiklerinden?"
Yine cevap vermemişti. Arabayı sürmeye başladı çok hızlı sürüyordu artık korkuyordum.
"Ayaz biraz yavaşla!"
Ama dinleyen kimdi?! Kısa sürede onun evine gelmiştik. Arabadan bir hışımla inip benim olduğum yere geldi kapıyı açıp
"İn!"
"Hayır inmeyeceğim beni hemen evime götür!"
Kolumdan tutup arabadan çıkarttı şuan beni resmen zorla evine götürüyordu. Bu arada evini dışardan görmüştüm ama içeriye hic girmemiştim çoğunlukla evi siyaha hakimdi. Tekrar kolumdan çekiştirerek beni yukarıya çıkartmaya başladı
"Bırak beni ne yapıyorsun?!"
Cevap vermeden beni karanlık bir odaya sokmuştu. Karanlıktan korktuğumu bile bile
"A-Ayaz korku-yorum"
Deyip Ayaz'a daha da sokulmuştum. Bir elini belime diğer elini başıma koyup beni kendine çekti
"Korkma! Ben yanında olduğum sürece hiçbir şeyden korkma! Su, ben bunca sene sana böyle davrandım çünkü..."
Susmuştu ya tam en heyecanlı yerinde bu adam neden susuyordu ki?
"Çünkü ne Ayaz? Susma artık yeter oyun oynama benimle!"
"Çünkü ben kimi sevsem ölüyor Su! Kime değer versem zarar görüyor! Sırf sana bir şey olmasın diye ben kendimi senden senelerce uzak tutmaya çalıştım ama olmuyor inan kendimle o kadar savaştım ki vaz geçmeye çalıştım ama ben sensiz ölürüm Su evet seni o gün koruyamadım beceriksiz gibi vuruldum kaçırılmana neden oldum o yüzden seni kurtardığımız gün yüzüne bakamadım senden çok utandım çok korktum ben Su benim yüzümden sana bir şey olacak diye çok korktum. Ben... ben seni çok seviyorum çok kıskanıyorum o bıcır bıcır olan sesini sadece ben duymak istiyorum sadece bana gülmeni istiyorum hep yanımda olmanı istiyorum Su"
Duyduklarıma inanamamıştım rüyamıydı bu?!
"Nasıl yani şimdi yani sen?"
"Evet ben sadece seni istiyorum sadece seni seviyorum bin kere söyletme işte kızım ya böyle konuşmalar pek benlik değildir"
"Ben..."
"Cevap vermeden bir şey göstermek istiyorum kapat gözlerini"
Oda zaten karanlıktı kapatsam ne değişecekti sanki? Ama yinede dediğini yaptım gözlerimi kapatarak beklemeye başladım. Işıkları açmıştı
"Şimdi aç gözlerini"
Gözlerimi açtığımda gördüğüm şeye inanamamıştım her yerde benim fotoğraflarım vardı!
"A-Ayaz..."
"Benim hayatımda gördüğün gibi sadece sana yer var Su"
"Abim... abim bunu biliyor mu?"
"Hatırlıyo musun bigün kafeste seninle kavga etmiştik abin benim arkamdan dışarıya gelmişti hatta seni o dallamanın kollarında görünce delirmiştik"
"Evet düşmüştüm ve o adamcağız boşuna dayak yemişti"
Gülerek cevap vermişti
"Olsun yinede hak etti benim olana dokunamaz! işte abin o zamandan beri biliyo zaten"
"Ne?! Oha!"
"Şimdi seni ne kadar sevdiğimi anladın mı?"
Tam cevap verecektim ki birden abimin sesini duydum
"Anlamayacak!"
🔥🔥🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YERALTI
Action"Ne işin vardı o herifle?!" "Sana ne Ayaz sana ne, sana hesap mı vereceğim?!" "Evet vereceksin!" Verecekmişim gıcık kendini ne zannediyor ki? Tek yaptığı bağırıp çağırsın ortalığı yıksın! "Nedenmiş o!" "Çok mu merak ediyorsun?!" "Evet!" "Öyle mi?!" ...