Rozdział XXI

3.2K 141 52
                                    

Był to zwyczajny poranek jak dla każdego człowieka. Nie mógł się różnić niczym innym.

Lecz jednak mógł.

Yoongi od razu  po obudzeniu głośno krzyknął wyrzucając butelkę po winie przez otwarte okno.

-Kurwa! Obiecałem że tego nie zrobię Jinowi i Namjoonowi. Jak zwykle zawaliłem ughhh! - warknął wstając na równe nogi przez od razu pożałował, że to zrobił. Poczuł okropny ból głowy, który z każdym krokiem wykonanym w stronę kuchni się nasilał.

Chłopak przetarł twarz dłonią w końcu dochodząc po kilku minutach do upragnionego miejsca. Szybko wyjął szklankę, o mało co jej nie rozbijając, po czym nalał do niej wody. Następnie podszedł do lodówki i stanął na palcach by dosięgnąć tabletki, które były ukryte na niej. I to dość daleko.

-W końcu - zniecierpliwiony już Yoongi wyjął jedną tabletkę z opakowaniu. Włożył ją do ust, kładąc (nie)idealnie na środku języka po czym popił szybko wodą. A gdy było już po wszystkim udał się szybkim krokiem do salonu gdzie runął na kanapę zaczynając przerzucać kanały co chwilę, gdyż w telewizji widział jakieś denne seriale o miłości, której miał jak na razie dość.

-Nuda! Dajcie mi coś normalnego! - już na skraju wytrzymania wstał by rzucić pilotem w telewizor.

Lecz przeszkodził mu w tym czynie dzwonek do drzwi. Mimo że nie chciało mu się tam iść jednak to zrobił. A stojąc już przed nimi niechętnie otworzył je spodziewając się każdej, normalnie każdej osoby.

Ale nie jego..

-Wpuścisz mnie?

~~~

Hey

HungryKookshook menszu Sory ale znowu krótki rozdział :D

Kochasz mnie..? || Yoonmin chatOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz