Rozdział XXII

3.1K 128 196
                                    

Zszokowany wpatrywałem się w chłopaka. Nie umiałem wydusić z siebie słowa cały czas trzymając nerwowo za klamkę odc drzwi.

-Halo Yoongi? - rudowłosy podszedł do mnie bliżej i pomachał mi przed twarzą ręką - Żyjesz?

Po tym pytaniu otrząsnąłem się i zamrugałem kilka razy.

Czyli jednak to nie sen.

-Uhm... Żyję - tylko to udało mi się wydusić lecz po chwili zebrałem się ja odwagę i zapytałem go o coś - Skąd znasz mój adres? Nie przypominam sobie żebym ci go dawał, Jiminnie.

Chłopak popatrzył się na mnie intensywnie po czym zaśmiał się głośno.

Wait. Z czego on się śmiał? Tu nie było nic do śmiania! Chyba że to zawodowy stalker i śmieszy go moja reakcja..

-Odpowiesz mi w końcu? -zapytałem już zniecierpliwiony chcąc się dowiedzieć prawdy.

-Myślisz że trudno iść za wybiegającą osobą z klubu? Błagam cię. Ja tak zrobiłem w twoim przypadku i widzisz? Opłacało się! - wyszczerzył się pokazując swoje białe ząbki.

No dobra przyznam to ale Jimin ma naprawdę ładny uśmiech.

Nie żebym był pedałem czy coś. Ja jestem gejem ale nie jestem pedałem.

-Oh no okej falowana linia

-Co? Jaka falowana linia? - spojrzał na mnie zdezorientowany zastanawiając się o co mi chodzi.

Prychnąłem pod nosem i zabrałem głos - Debilu to taka falowana kreska co dajesz w na przykład SMS-ach.

-aaa aaa. Teraz wszystko stało się jasne! - momentalnie strzeliłem sobie facepalma.

-Nie ważne. Po co przyszedłeś? - spojrzałem na niego czekając na wyjaśnienie celu jego podróży.

-Chciałem cię przeprosić za to okłamywanie i tak dalej.. Nie chciałem cię skrzywdzić - spuścił głowę na dół. W jednej chwili mi się wydawało, że dostrzegłem łzy.

Szybko zgarnąłem go w swoje ramiona głaszcząc uspokajająco po plecach.

-Csii. Spokojnie. Nie mam ci nic za złe - Mruknąłem w jego włosy zaciągając się ich zapachem.

-I.. Mam jedno pytanie.. - zawahał się ale jednak kontynuował - gdybyśmy byli razem to.. - wziął głęboki wdech i znów zabrał głos - mógłbym być top?

O kurwa. Dojebał jak łysy z grzywką.

~~~

Falowana linia jest Morgenstern06 więc jak coś prawa autorskie XDD

~Muniak

Kochasz mnie..? || Yoonmin chatOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz