Rozdział XVIII

3.5K 163 266
                                    

Dobiegała godzina dwudziesta druga. Yoongi jak to miał  w zwyczaju, ubrał się tak jak codziennie. Luźne ubrania w których chodzi po domu. Gdy to zrobił. Zerwał się z miejsca po czym wyszedł z domu udając się do klubu gdzie zaczyna swoje pierwsze godziny pracy

~~~

Gdy był na miejscu. Udał się za ladę, którą idealnie starł i czekał na gości. Po chwili w klubie zaczęli pojawiać się nastolatkowie, dorosłe osoby a nawet niepełnoletni, którzy chcieli się rozerwać na jakiejś imprezie. Yoongiego to za bardzo nie obchodziło kto przychodził. Tylko po prostu nalewał to co goście chcieli.

Lecz nie zauważył jednego...

A raczej kogoś

Gdzieś ukryty w rogu z okularami przeciwsłonecznymu oraz czapką siedział na kanapie Park Jimin, który wpatrywał się w niego jak w najpiękniejszy obrazek. Ale przecież.. Nie mógł zmarnować okazji zobaczenia Mina w pracy.

~~~

Dochodziła godzina druga  w nocy. Min Yoongi pracował tak jak gdyby nigdy nic lecz.. SMS który dostał zbił go kompletnie z tropu...

Cutemochi: widziałem jak zapatrzyłeś na tą parę tańczącą. Jeśli chcesz. Ja mogę być taką tancereczką dla ciebie

Czekaj... Co?

Skąd Park Jimin wiedział gdzie patrzył, co robił oraz... Najważniejsze. Skąd się tutaj wziął? Mówił że nigdy go nie widział na żywo. A teraz? Teraz to sobie gdzieś siedzi w tłumie i bezczelnie go obserwuje.

-Ugh.. Co za jebana kurwa! - krzyknął dość głośno ale nikt nie usłyszał tego, gdyż muzyka, która grała w klubie zagluszyla wszystko.

-Zajebie chuja - tym razem wyszeptał do siebie zaciskając dłoń w pięść.

~~~

Love me love me ~
Say that u love me
FOOL ME FOOL ME
Coś tam
KISS ME kiss me XDD

HungryKookshook  Masz jełopie

~Muniak

Kochasz mnie..? || Yoonmin chatOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz