"Bu evi beğendim" Kim Jongin, memnuniyetle gülümserken ellerini çoğu zaman yaptığı gibi saçlarından geçirdi. Karşısındaki emlakçıya dönüp tokalaşmak için elini uzattı.
"Öyleyse kira kontratını ayarlamak için ofisime geçebiliriz" karşısındaki genç kadın ondan besbelli etkilenmişti. Kim Jongin de evinde muhtemelen yalnız geçirmeyeceği ilk günün edepsiz planlarını kafasında kuruyordu.
Yarım saat sonra ofiste kira kontratını imzalamıştı. Ev sahibi zaten yüksek bir ücret talep etmemişti. Bu eve sadece yazları gelecekti ve her ay otomatikman ödenecek kira tutarı ona dokunmuyordu bile.
"İsterseniz size eve yerleşmenizde yardımcı olabilirim" kadın ekini gayet cesur bir tavırla Jongin'in sol üst bacağına koydu. Kaşları soru sorar gibi şuh bir tavırla kalkmıştı. Esmer adam geri çekilmek yerine eğilerek yanıt verdi.
"Bu çok güzel olur Hea Ra" resmiyeti kaldıran genç adamla beraber Hea Ra gülümsedi ve ayağa kalktı. Dolgun kalçalarını saran mini kırmızı eteği ve beyaz, iç gösteren gömleğiyle oldukça kışkırtıcıydı. Siyah kısa saçları ve lensli gözleri Jongin için pek önem teşkil etmiyordu.
Şirketten gelen bir çağrıyı açmak için Jongin dışarı çıktı.
"Bugün tekrar şirkete gelebileceğimi sanmıyorum Azura" sekreterine bu bilgiyi verdiğinde hattın diğer ucundaki kadın telefonu kapatıp söylenmişti.
"Şu adamı uslandıracak olan kadını merakla bekliyorum. Kesinlikle alnından öpeceğim"
*
Sakinlik ile dolaşan uzun ve biçimli parmakları gömlek düğmelerini yavaşça çözdü. Nasıl etkileyeceğini iyi biliyor gibiydi çünkü çıldırtan bir yavaşlıkla ve parmakları kadının tenine sürtünerek ilerliyordu.Açılan gömleği üzerinden çıkardıktan sonra sütyenden taşan göğsüne birkaç öpücük kondurdu. Erkekliğinin henüz erekte olmamış hâli bile bu genç kadını uyarıyordu.
Jongin bu sefer ellerini kadının etek altından sokup kalçalarını sıktı. İç çamaşırı giymemişti.
Cömertçe havaya inlemesini salan kadınla beraber esmer olanın dudakları boynunda keyifle gerildi.
"Lü-lütfen daha hızlı ol Jongin" kadın resmen yalvarıyordu ve birazdan içinde hissedeceği doluluk hissini hayal ederken neredeyse boşalacağından emindi.
"Şşş, eğleniyoruz Hea Ra" alay eder gibi söylendi ve sütyeni de çıkarıp bir köşeye fırlattı. Hâla üzerindeki tişörtü bile çıkarmamıştı ama altındaki kadını yarı çıplak hâle getirmişti.
Serbest kalan meme uçlarını diliyle emiyor bir eli kalçasından artık kadınlığına geçerken diğeri ise boşta kalan göğsü yoğuruyordu.
Hea Ra kalp gibi atan kadınlığını üzerindeki bedene bastırmak için yay gibi gerilmişti.
"Ah, harikasınız Bay Kim" Kai duyduğu sözlerle memnun olduğunu belli etmek için kadının meme başına bu sefer küçük bir öpücük kondurdu.
Aniden üzerinden kalktı ve kadının dağılmış hâliyle gülümseyerek kıyafetlerinden kurtulmaya başladı. Boxerını da sıyırdığında, uzun ve kalın erkekliği meydana çıkmıştı. Henüz tam olarak harekete geçmediğinden kadının eteğini çıkardıktan sonra yatakta dizlerinin üzerinde ona gelmesini izledi.
Ayaktayken, erkekliğine temas eden dili ve eli karşıladı. Hea Ra, bu kalın penisi ağzına sokup-çıkarıyor, dilini damarlı deride gezdirip damaklarına ulaşan tadı alıyordu. Diğer eliyle bulaşan tükürükleri uzunluğa sürerken göğüsleri ileri-geri sallanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜ.||Kim Jongin OC
FanfictionKim Jongin, yaşamayı seven ve çevresindeki kadınların oldukça ilgisini çeken yakışıklı, genç bir iş adamıydı. Sen, asırlarca bir büyüyle kapana kısılan ve genç kalan birisiydin. -Tamamlandı- 07.07.2020