Dizlerini tamamen yatağa uzattın ve sana daha yakın olmasına izin verdin.
"Bana dokun Küçüğüm, seni keşfetmeme izin ver" sakin ve kendinden emindi. Az sonra senin tamamen uzanmanı sağlamıştı. Üzerindeki askılının iplerini indirmiş ve sütyen takmadığın göğüslerinin üst kısımlarını parmakları esir almıştı. Usulca dolanıyor, tüm bedeninde yer edinecek olan alevlerin başlangıcını veriyordu.
Dudakları tekrar dudaklarınla buluştuğunda, birbirinizi tadarken tutkulu bir aceleci tavrı da misafir etmiştiniz. Dudakları açlıkla üst ve alt dudağını emiyor, dili damaklarına vardığında altüst olmana rağmen açlıkla karşılık vermeye çalışıyordun. Dilini hissetmek, dudaklarının sızlamasını karşılamak senin için ilkti.
Geri çekilip nefes nefese inip kalkan göğsüne baktı. Şişmiş dudaklarına tekrar bir öpücük bırakıp, üzerindeki askılıyı çıkarmanı sağladı. Göğüslerin öylece duruyorken utançla ellerini siper etmeye çalışsan da buna izin vermeyeceğini fark etmiştin.
Jongin kendi tişörtünden de kurtularak tam üstüne konumlanmıştı. Göğüs kasları ve özenle dizilmiş karın kaslarına bakışların indiğinde kendini kontrol edemediğini farkettin. Tek eliyle iki elini başının üstünde sabitleyip tam gözlerine bakıyordu. Konuşurken sürtünen dudaklarınız ve onun vücuduyla temas eden dikleşmiş göğüs uçların alt tarafında bir yerlerin ihtiyaçla kasılmasını sağlamıştı.
"Hissediyor musun? " çok hızlı nefes alıp veriyordun. O da senden farksız şekilde irileşen göz bebekleri ve koyulaşan hareleriyle bakıyordu. Boşta kalan eli sağ göğüs ucuna parmaklarıyla daireler çizmeye başlamıştı. Belin yay gibi gerilip sürtünmek için çabalarken Jongin'in inlemeye yakın ses tonuyla beraber daha da tahrik oluyordun.
"Jongin" adını tam ağzının içine inlediğinde bir süre duraksadı. Dudakları çenene ıslak öpücükler bırakarak kulak hizana gelmişti.
"Bana yaptığın her neyse..." kulağının altındaki o noktaya bıraktığı öpücükle titreyerek dudaklarını ısırdın. "Bu hissettiğim, adımı dudaklarından inlerken duyunca bile boşalacak hâle getirdiğin bu büyü her ne ise seni bu gece doyana kadar sevmemi engellememeli"
Geri çekilip gözlerine baktığında, kızaran yanaklarına aldırış etmeden usulca ellerini ondan kurtardın. Boynundan kendine doğru çekip dudaklarını onun dolgun dudaklarına bastırıp ellerini serbest bıraktın. Başını senin boynuna gömüp dudakları, dişleri ve diliyle bıraktığı aşk öpücüklerine izin verdin. Saçları teninin gıdıklanmasına sebep olurken ellerinin birisi çıplak bel oyuntunu okşuyor, diğeri sol göğsünü avuçluyordu.
"Imm" dudaklarını ne kadar ısırsan da ağzından dökülen inlemeleri engellemek giderek güçleşiyordu. Jongin yüz hizana gelerek dudaklarına doğru eğildi. İşaret parmağını neredeyse ağzının içine doğru iterek dudaklarını bu sefer parmağıyla ezdi.
"İnlemeni duymak istiyorum. Kendini kasma Küçüğüm" gözlerinin tam içine bakarak ağzına doğru ilerleyen parmağı aniden gelen dürtüyle yavaşça emerek geri bıraktın. "Siktir" Jongin penisinin sızdırdığını hissetti. Göğüslerine ağzıyla yumulurken ellerin onun sırtına tırmanmış, tırnakların çizgilerini bırakıp yoğun hazza dayanmana yardımcı olmaya çalışıyordu.
Jongin kasıklarına indiğinde bir elin saçlarını çekiştiriyordu. Altındaki gri pijamanın iplerini çözerken gözlerine alttan bakmaya devam ediyordu. Kalçanı kaldırıp çıkarmasına yardımcı oldun. Bir an önce hissettiğin kasılmaların dinmesini istiyordun. Jongin dizlerini kırıp tam bacak arana konumlandı. Utanç duygunu unutmak istiyordun. Ona ihtiyacın vardı.
Elleri üst bacağının iç kısmını okşayarak bölgene doğru kaydığında belini havaya kaldırman istemsizce olmuştu. Bir eliyle belini yatağa bastırıp göbeğine öpücük kondurdu.
"Jongin, beni bir başka yangından almak istiyorsan... Imm, nolur acele et" iç çamaşırının üzerinden temas eden parmakları oraya daireler çiziyordu. Az sonra iç çamaşırını yavaşça çıkarmıştı. İşaret ve orta parmağını vajinana sürterken senin ellerinse saçlarını çekiştiriyordu.
"Tadına bakmak istiyorum" başını sağa sola sallarken çoktan eğilmişti. Bunu yapması seni şoka uğratmıştı. Dilini ve dudaklarını klitorisinde hissettiğinde havaya karışan çığlığınla beraber ellerin iki yanında çarşafları sıkı sıkı kavramıştı.
Dili ve dudakları inanılmaz bir yavaşlıkla seni tadıyordu. Kasılmaların daha sık ve hızlı hâle geldiğinde kendini tutmaya çalıştın. Onu saçlarından tutup aniden geri çekmeye çalıştığında başını kaldırıp gözlerine baktı.
Onu tamamen istiyordun ve bu dayanabileceğin noktayı çoktan aşmıştı. Yatakta dizlerinin üstünde durdun ve parmaklarını onun boxerından belli olan şişkinliğe götürdün. Birbirine olabildiğine yakın ve sürtünen bedenlerinize bakıp iç çekti.
"Seni sertçe becermemem için bana tek bir sebep söyle" sık nefeslerini dudaklarının üstünde kaçıncı hissedişindi bilmiyordun. Eğilip iki göğsünün ortasını öptün.
"Durma Jongin" yatağa tam olarak kendini bıraktın ve boxerını çıkarmasını izledin. Erekte olmuş penisine baygın bakışlarını gönderip tekrar gözlerine baktın. Eliyle penisini çekiştirip bacak arana konumlandı. Yeterince ıslandığınızı biliyordu.
"Ne olursa olsun dayanamadığını hissettiğinde sakın kendini kasma ve bana söyle Küçüğüm" başını sabırsızca salladın ve birazdan içinde olmasına izin verdin. İlk dakikalarda yavaşça girip çıkan penisi az sonra senin de yakarışlarınla daha hızlıydı. Darlığın -ilk olmasına bağlıyordu- onu sıkıca sarmış ve her girip çıktığında daha sert olmasını tetikliyordu. Sallanan göğüslerinden birini ve kırdığı dizlerinden de birini kavrayıp daha hızlı vuruşlar yapmaya devam etti.
"Jongin! " zirveye ulaştığını hissettiğinde büyük çığlığın adıyla son bulmuştu. Birkaç vuruşun ardından Jongin de zirveyi tattığında içinde oluk oluk patladığını hissederek dolulukla kafayı yiyeceğini hissetmiştin.
Yanına uzandığında parlayan vücuduna sarılıp göğüs arasını yeniden öptün. Ellerin karnında ve göğsünde geziyordu. Kolları seni kendine çektiğinde utancın seni şu an yakalamasına lanet edebilirdin.
"Kendimi yeni keşfediyor gibiyim" başını boyun girintisine sokup, derin nefesler aldın. İnce çarşafı üstünüze çekip çıplak bedenlerinizin kapanmasını sağladı.
"Bundan sonra tıpkı şimdi olduğu gibi kendini her keşfettiğinde sana ben eşlik edeceğim" Jongin'in sesiyle gülümsediğinde başını kaldırdın. Dudaklarına uzanıp öptüğünde geri çekilecekken ensenden çekip öpüşmenizi derin hâle getirmişti.
***
Çok tereddüt ettim yazarken. Yaşamadan yazmak çok berbat dostlar dkslxkslsms yazar kudurdu diyormuşum, şaka ayol. Elden geldiğince istediğiniz aşkla sevişme şeysini yazdım. Diğer bölüm finalkeee ve bu bölüm satır arası yorum istiyore 😿 nolr .s
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜ.||Kim Jongin OC
Hayran KurguKim Jongin, yaşamayı seven ve çevresindeki kadınların oldukça ilgisini çeken yakışıklı, genç bir iş adamıydı. Sen, asırlarca bir büyüyle kapana kısılan ve genç kalan birisiydin. -Tamamlandı- 07.07.2020