8.Biri söylese.

270 11 6
                                    

"Kalbimi kırıyorsun dostum" Jongin göremeyeceğini bilse de gözlerini devirdi. "Azura ve ben sizi çok özledik. Ne var yani bugün size gelsek?"

"Sehun, sizden kurtulmanın herhangi bir kestirme yolu yok mu? " sen duyduğun konuşmalar karşısında sırıtıp karıştırdığın soteden kaşığı çekip kenara koydun. Jongin sana göz kırparak boştaki eliyle dizini patpatladığında gülümsemen genişledi ve dizine oturdun. Telefonla işi bittiğinde ilgisi tamamen sana yoğunlaşmıştı. İki eli belinde sarılı, senin ellerinse ensesindeki saçlarla oynuyordu.

"Neden onları davet etmiyorsun? Bence çok güzel olurdu. Hem ben Azura'yı çok özlemiştim" mızmızlanarak verdiğin tepkiye karşın karşındaki adamın gözleri dudaklarına kaymıştı. Elleri kuvvetle seni çektiğinde öpmesine izin verdin. Zaten izin vermemek mümkün müydü? Dolgun dudakları arasında dudakların ezilirken dilini dahil etmeden duramamıştı. Geri çekildiğinde fazla uzaklaşmadan birbirinize bakmaya devam ettiniz. Kalçana inen dokunuşlarını hissedince bir mutfak maceranızın daha yatakta sonlanmaması ve yemeğin yanmaması için ayağa kalkmayı denedin.

"Yemeğin altını kapatmaya ne dersin? " gözlerin şaşkınlıkla açıldı ve canını acıtmadan ensesindeki saçları çekiştirdin.

"Arsızlık etme Jongin" ayağa kalktın ve yemekle uğraşmaya devam ettin.

*
"Cidden bu filme devam etmek zorunda mıyız? Öleceğini bilerek oraya gitmesi tam bir aptallık" izlediğiniz korku filmi seni germekle kalmayıp sürekli konuşmana sebep oluyordu.

"Korkuyorum demiyorsun da" sırıtarak seni kolunun altına alan Jongin'e dil çıkarıp boynuna saklandın. Aradan geçen yarım saatin sonunda düzenli nefes alış verişlerini fark eden Jongin, seni dikkatle kucaklayıp yatak odanıza taşımıştı. Yatağa yatırdığında iyice yerleşip derin uykuna devam etmiştin.

"Seni çok seviyorum" gülümseyerek yanına uzandı ve yüzünü izlemeye başladı. Saçlarına, yanaklarına, dudaklarına dokundu. Yavaş yavaş ve narince yüzünü severken kendini sorguluyordu.

Her seferinde daha fazla bağlanması, daha fazla sevmek istemesi normal miydi?

Kollarını beline sardı ve seni yakınına çekti. Mırıldanıp boynuna sokulduğunda sıcacık hissediyordu, her uyuyakaldığında her nasılsa onun boynuna saklanıp duruyordun.

Sessizliğin içinde arada bir sayıklamaların dışında hiçbir ses yokken, Jongin bilmem kaçıncı kez sevdiği kadına sarılırken uyuya kaldı.

BÜYÜ.||Kim Jongin OCHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin