Kim Jongin bu evde kalmaya başlayalı iki hafta olmuştu. Üç günlük uykundan uyandın ve göremeyeceğini bilsen de koyu yeşil uzun elbiseni heyecanla giyindin. Kalın askılı ve yine beline kadar oturan bir elbiseydi. Belinden aşağısı ayaklarına kadar uzanıyordu. Siyah saçlarını tahta tarakla taradın ve dalgalarla düşmesine izin verdin. Sabahları uyandıktan bir saat sonra evden çıkıyordu.
Kısa süren atıştırmalık bir kahvaltı faslı, ardından şık kıyafetleriyle evden çıkışını izliyordun.
Üzerine giydiği genelde koyu renk olan bol düğmeli kıyafetleri, senin böyle tasvir ettiğin ama aslında takım elbisesi olan o elbiseler ona çok yakışıyordu.
Açık kahverengi olan saçları güneşten koyu ama tıpkı onun gibi parlaktı. Tek hoşuna gitmeyen olay bir hafta evvel sen üç günlük uykuna dalmadan önce eve gelen kendisi gibi hafif esmer tenli kadını öperek odasına çıkarması olmuştu.
Aklına gelice bile kızarıyordun.
Yine üzerinde tişörtü ve pijamasıyla mutfaktaydı. Dolaptan çıkardığı malzemelerle kendisine ekmek arası bir şeyler hazırlamıştı. Dolabın kapağı açık kaldığında kaşlarını çatarak kapakta bulunan, tıpkı onun saçlarının renginde olan kutuya yöneldin.
Yeni Kore alfabesini biliyor olman işe yaramış mıydı?
Üzerinde "karamel" yazan şeyi o arkası dönükken büyük bir dikkatle aldın ve koşarak mutfaktan çıktın.
Kendini o katta bulunan herhangi bir odaya attın ve kapağını açtığında yayılan kokuyla ellerin titredi.
Tıpkı O'nun gibi kokuyordu. Mutlulukla muhtemelen yendiğini düşündüğün -dolaptaydı ve elbette yenecekti- kutudan bir damlanın parmaklarına bulaşmasına izin verdin. Parmağını dudakların arasında emdiğinde aldığın keyifle çıkan sese engel olamadın.
"Imm" gözlerin kapalıyken gülümsedin.
Kai duyduğu sesle elindeki domatesi tezgaha bıraktı ve kaşlarını çattı.
"Sanırım sık sık sevişmeyi bırakmam gerekiyor" daha önce duyduğu hiçbir kadın sesine benzemiyordu fakat bilinçaltının ona oyun oynadığından emindi. Arkasını döndü ve açık olan dolap kapağını görmesiyle kapattı.
Sen ise dayanamayıp karamelden biraz daha yemiştin.
"Tanrım, bu harika" keyifle kıkırdadığında Kai bu sefer olduğu yerde kalmış ve başını sağa-sola sallamıştı.
"Bu sesleri kıçımdan uyduruyorum" diyerek geçiştirmeye çalışsa da duyduğu bu ses karnında kasılmaya yol açmış, şaşkın bir şekilde neredeyse erekte olmuş penisinin onu duraklatmasına sebebiyet vermişti.
O bir kadını çıplak görüce bile harekete geçmezdi, şimdi kıçından uydurduğu bir sese mi bu hâle gelmişti.
Kendi kendine güldü ve şortunun ön kısmını düzeltti.
"Sanırım akşam seni sakinleştirmem gerekiyor"
*
O evden gittiğinden beri ufak ufak bu elindeki karameli yiyordun. Yıllar sonra, asırlar sonra yediğin tek yiyeceğin bu yoğun kıvamlı karamel olmasına sevinsen de, korkuyordun."Ben normalde hiçbir şey yeme gereksinimi duymam ki" kendi kendine yine söylendin ve dolaba karameli koydun. Salondaki geniş camdan kararmış havaya bakıp iç çektin.
"Belki bu büyü olmasa onu hiç tanıyamazdım" başını aşağı eğecekken kapının önündeki arabaya bakıp kıkırdadın. Jongin arabadan gülerek inmişti ve diğer kapıdan genç bir kadın çıkmıştı.
Eve girdiklerinde gözlerin dolu şekilde olacakları izliyordun. Kapı kapanır kapanmaz Kai kucakladığı kadınla beraber salondaki koltuğa oturmuştu. Kadının parmakları karamel saçlarda dolandığında içini saran öfkeyle yere ayağını vurmuştun.
Kai, bu sesi duymuştu.
Ama aldırış etmedi ve üzerindeki bedene yoğunlaştı. Herhangi bir şeyin sesi olabilirdi.
Oturdukları koltuğun arka tarafına geçtin ve Kim Jongin'in kulağına eğildin. Kendine engel olamıyordun.
"Bırak onu" fısıltıyla çıkan sesinle Jongin, kadının kalçasındaki elini durdurdu ve öyle bekledi. Kadın ne olduğunu anlamazken altında hareketlenen penise karşın sırıttı.
Kim Jongin yine o sesi duymuştu ve kısık tonda kulaklarına ulaşan melodik ses onu sertleştirmişti.
"Benden bu kadar etkileniyor musun Jongin-ah? " kıkırdayan kadına kaşlarını çattı ve itti.
"Evimden çık" sen zafer kazanmış bir gülümsemeyle sessizce el çırpıyordun. Onun etkilenmesini sağladığını bilmiyordun ama sesini duyuyordu. Bu senin için mucize gibiydi. Kadın hışımla evden çıkarken, Kai iki eliyle yüzünü sıvazladı ve koltuğa uzandı. Yumuşak saçları alnından geriye süzüldüğünde dudaklarını ısırdın.
"Sesimden daha fazlasını görmen için elimden geleni yapacağım" içinden kendine söylediğin bu cümleyle yıllar evvel araştırmayı bırakıp uğramadığın kütüphane odasına ilerledin.
Jongin'e sarılmak ve karamel saçlarına dokunmak istiyordun. Diğer kadınların onun üzerine değen parmaklarını hazmedemiyordun.
Sen gerekli kitaplarla ilgilenirken Kai ise donuk bakışlarını tavana çevirmiş şekilde hâla uzanıyordu.
"Kıçımdan uydurduğum bu sesle seks hayatıma son verecek değilim" üzerini değiştirme gereği duymadan herhangi bir bara gitmek için evden çıktı.
Kapı sesini duysan da yerinde kalkmadın ve seni bu lanete sürükleyen o kitabı eline aldın.
İçini kaplayan sızıyla, acı eşiğin zorlansa da dişlerini sıkarak kapağı açtın. Kollarından ve bacaklarından geçen ürpertiyle sanki kanın çekiliyor gibi hissediyordun. Eğer gerçekten işleyen bir dolaşıma sahip olsaydın belki bu mümkün olabilirdi ama sen yaşamıyordun bile.
"O kitapla uğraşma kızım" annenin sert sesine aldırmadın ve kütüphanenize yöneldin. Her seferinde kendini o kitaba çekilirken buluyordun. Birkaç defa ona dokunurken yakalanmıştın bu yüzden ebeveynlerinden azar işitmiştin.
Bir kitap ne kadar tehlikeli olabilirdi ki?
Dudaklarını ısırdın ve gözünden akan yaşlarla kitabı kapatıp yerine koydun.
Sen bu lanet eve mahkûmdun. Bu eve, bu ezberlediğin odalara, burada yalnız kalmaya...
Kendini öldürmeye bile hakkın yoktu. Saçma sapan bir ucube gibi hissediyor, sana sunulan bu kadere boyun eğiyordun.
Sen bu genç adama da asla ulaşamayacaktın. Ona dokunmak bir kenara, güzel gözleri belki de seni hiç görmeyecekti...
🧙🏻♀️
Selam karamellerim. 💁🏻♀️
Sizi tatmin edecek kadar uzun değildi belki ama idare edeceğini varsayıyorum dksodjdodkd
Bu bölüm size bu büyünün nasıl bulaştığını azıcık gördük, ucundan ccjpxdkşskd üzülmeyin anacım kurtarıcam sizi
Kendimi de yollayıvercem hikayenin bir arasına deresine lfkspdkkddk
Cungin nasıl da edepsiz ben bayıldım cjdldkdk
Neyse çok konuştum gideyim
Seviyorum sizi karamellerim. 💁🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜ.||Kim Jongin OC
FanficKim Jongin, yaşamayı seven ve çevresindeki kadınların oldukça ilgisini çeken yakışıklı, genç bir iş adamıydı. Sen, asırlarca bir büyüyle kapana kısılan ve genç kalan birisiydin. -Tamamlandı- 07.07.2020