13.

736 56 8
                                    

∆jimin∆

Puhelu katkesi.
Yoongi oli lähtenyt mitään sanomatta kotiinsa. Kieltämättä minulla oli hieman ikävä. En ole ehtinyt käsitellä viikonlopun tapahtumaa kunnolla, koska tunteeni hyppivät seinille. Vaikeaa ajatella, että oikeasti pelkkä kännipano muuttaa kaiken.
Mä olen oikeasti ihastunut Yoongiin, en vaan kehtaa myöntää sitä.

Laitoin vedenkeittimen porisemaan ja istahdin lämpimän, Yoongilta tuoksuvan viltin sekaan. Siinä oli turvallista, hieman ehkä nuuhkin myös Yoongin tuoksua.
Vedenkeitin piippasi ja nousin kaatamaan sitä kuppiin. Sekoitin siihen lusikallisen kaakaota ja kermavaahtoa. Istuessani takaisin sohvalle viltin päälle, kuppi kaatui.

"Voi helvetin helvetti!"
Yoongin viltti oli ihan kaakaossa.
Tuhahdin ja nousin viltti kuppeineen kädessä keittiöön ja tipautin kupin pesualtaaseen.
Sieltä suuntasin kohti kylpyhuonetta.
Heitin viltin pikapesulle ja laitoin vaaleanpunaista huuhteluainetta mukaan.
Jätin pyykkikoneen pyörimään omaan rauhaansa kylpyhuoneeseen ja lähdin itse etsimään kuivempaa vaatetusta.
Matkalla makuuhuoneeseen havahduin maassa lojuvaan paperin palaseen.
Nappasin lapon käteeni ja luin sen.
"Lähdin Daeguun äidin pyynnöstä, palaan parin päivän päästä - yoongi"
Ai, tämä se paperi oli mistä hän puhui puhelimessa. Nyt ainakin löysin sen.
Laitoin lapon pöydälle ja menin vaihtamaan ruskeaksi värjäytyneen paitani puhtaaseen valkoiseen neuleeseen.

Katselin peilistä itseäni, ja söpöä paitaani.
Yoongi pitäisi siitä. Kuvittelin miten Yoongi ilmestyisi taakseni ja halaisi minua, näkisin sen peilistä. Kuvitelmani ei kestänyt kauaa, kun ovikello soi.

"Haloo, Jimin avaa!" Hoseok rimpuili oven kahvassa.

"No moi vaan sullekki?"

"Mitä vittuu sä ja Yoongi ootte harrastanu mun sängyssä?? Heräsin päiväunilta siihen kun käsi osu tyynyn alla piilottelevaan kortsuun?!" Hoseok murisi suoraan naamani edessä.

"Joo anteeks anteeks, se tapahtu sillon sielä bileissä."

"No hyvä että pääsitte tositoimiin ;) mutta miks just mun sängyssä!?" Hoseok irvaili.

"No ei oikein kännissä ehtiny miettiä mihin sitä menee nussimaan." Tuhahdin.

Hoseok naurahti ja nyökkäili perään.
Olisi pitänyt siivota Hoseokin huone ennenkö lähdin aamuvarhain Yoongin vierestä suihkuun. En ollut edes huomannut missä vaiheesss Yoongi lähti Hoseokin talosta. Itseäni jännitti niin paljon, että en edes uskaltanut mennä kotiin yöksi. Juoksin pakoon omia tunteitani. Joten laitoin vain sunnutai-illalla Yoongille viestin, että jään Hoseokille yöksi. En tiedä, oliko se virhe. Saattoiko Yoongi luulla jotain minun ja Hoseokin välillä? Kun kerta puhui puhelimessakin, että hän oli minulle pelkkä kännipano? Tämä kaihertaa mieltäni vielä enemmän. Näkisimpä Yoongin pian.

Lähdin Hoseokin kanssa shoppailemaan, tekemisenpuutteesta. Kävelimme ostoskeskuksen sisällä, kun silmäni osuivat aivan Yoongin näköiseen paitaan vaateliikkeen ikkunassa. Kiiruhdin sisään liikkeeseen ja etsin paidan käsiini.
Tää sopis niin hyvin Yoongille!
Hihkuin mielessäni. Etsin sopivan koon ja vein paidan kassalle. "Ostan tän."
Hymyissä suin astelin ulos liikkeestä, maailman söpöin paita paperikassissa, maailman söpöimmälle ihmiselle.

"Mihin sä tollee juoksit?!" Hoseok marmatti.

"Näin tän paidan tuola näyteikkunassa ja päätin ostaa sen Yoongille." Esittelin paitaa iloisena Hoseokille. Poika vain hymähti ja vilkuili heti kännykkäänsä. Tuhahdin ja lähdin kävelemään kohti suoraan edessäni komeilevaa jäätelöbaaria. Tilasin minttusuklaajäätelön ja istahdin Hoseokin viereen syömään sitä. "Hei! Mäki haluan!" Hoseok vinkui kärsimättömästi. "Mee hakeen tuolta jäätelöbaarista." Mumisin suu täynnä jäätelöä. Hoseok hymähti ja lähti hakemaan jäätelöä. Minä tuijotin kassissa olevaa paitaa, ja mietin mielessäni miltä Yoongi näyttäisi se päällään. Niiiin söpöltä.

Käännyin katsomaan mihin Hoseok jäi, kunnes näin hänet juttelemassa liiankin tutun näköiselle pojalle.
Mitä ihmettä Hoseok? Kysyin itseltäni samaan aikaan kun kyynel vierähti poskelleni.

°°°

:)))
Menkää lukee mun toisen kirjan "Hiljaisuus" aloitus jos yhtään kiinnostaa :)
Heihei
Olihan tämäkin aika lyhyt luku :/

Bilehile ja hiippari/ yoonmin VALMIS✅Where stories live. Discover now