4.

1K 73 39
                                    

Huomaatteko että aloitan aina luvun Jiminin näkökulmalla? C:

•Jimin•

Hoipertelin pitkin Soulin katuja etsiessäni määränpäätäni.
Koulu alkaisi yhdeksältä, ja kello hipoi jo puolta.

Olin herännyt aamulla auringon valaistessa kasvojani.
Asunto oli ollut täysin autio, nurkissa saattoi pyöriä hieman pölypalloja.

Yoongi oli livahtanut aamuvarhain jo liikkeelle mitä hiukan ihmettelin.
Oliko se niin kova paikka, kun en halunnut puhua Yoongin kanssa välittämisestä ja ikävöinnistä, mitä hän tunsi minua kohtaan.
Olin ajatellut Yoongin ymmärtävän tilanteeni, kun hän niin lujasti minua tahtoi auttaa.
Vaikutti kuitenkin siltä että Yoongilla oli ihan jokin muu mielessä kuin vilpitön apu.

Kyllä minäkin jollain tavalla pidin hänestä.
Hän oli auttanut minut huterasti takaisin jaloilleni, ja ottanut minut asuntoonsa.
Yoongin valtakuntaan, jossa ikävästi haisi tupakka.
Edellispäiväiset keskustelut eivät kuitenkaan ollut vielä ajautuneet Yoongin jengiin.
Halusin tietää siitä lisää, ehkä myös siltä varalta kuuluisiko Sungyeol siihen.
Vaikka mahdotontahan se oli, kun oli asunut nuoruusvuodet Busanissa. Niinkuin minä.
Mutta ei sitä koskaan voinut tietää, mitä parissa päivässä tapahtuu.

Saavutin Soulin keskustan.
Vilkuilin ympärilleni näkysikö merkkejä lukiostani, mutta näin vain epämääräisiä kylttejä.
Kävelin hieman länteen, kunnes parinmetrin päässä komeili lukioni kyltillä varustettu koulubussi.
Hölkkäsin bussin luo ja käänsin automaattisesti kasvoni kohti hieman äänekästä sisäpihaa.
Jes, olin vihdoin selviytynyt koululle.

Koulun piha kupli innokkaita ekavuotisia ja kävelin tuimasti noiden ohi kohti sisätiloja.
Haravoin ihmiskasaa etsiessäni mustatukkaista.

Hipusin väkijoukon mukana eteenpäin kunnes näin Yoongin oudon iloisesti vilkuttamassa minulle.
Hymyilin ja olin menossa kohti tuota, kunnes aka vitun pälli Sungyeol riuhtaisi kiinni Yoongin ranteesta.
Silloin sisälläni alkoi kiehua, vittu oliko se minun ajatus totta? Yoongi onkin Sungyeolin liittolainen?
Huomasin kyllä Yoongin hieman rimpuilevan ulos tuon otteesta, kunnes pojat katosivat nurkan taakse.
En voinut kuin tuijottaa kohtaa missä Yoongi oli seissyt.

Tunsin nykäisyn olkapäässäni.
Käännyin ja näin oranssihiuksisen vieressäni. (U know who it is? ;))

"Kaikki ok?" Tuo kysyi.

"Joo, on toki" hymähdin.

Kellot alkoivat piristä, ja ihmiset alkoivat valua luokkiinsa.
Hymähdin itsekseni, minua vitutti suunnattomasti ajatus Yoongista ja Sungyeolista jossain tuolla nurkalla, puhumassa ties mistä.
Valuin kuitenkin muiden mukana luokkaan ja suuntasin syrjäisimmälle pulpetille kädet puuskassa.
Opettaja alkoi selittää jotain tulevasta, ja mihin kannattaisi valmistautua, mutta luuletko että kuuntelin? No en.

•Yoongi•

Sungyeol oli painanut minut vasten seinää, ja näytti erittäin vihaiselta.
Nenääni nyrpisti, poika haisi aivan siltä, että oli nuoleskellut 'oho taisi suihkahtaa liikaa hajuvettä' ämmiä jo pitkän aikaa.
Sitten hän tiuskaisi rumalla äänellään;

"Milläs vitun oikeudella sä vilkuttelet mun jätkälle?"

"Hmm.. no en ainakaan sillä oikeudella. Jah no sinuna miettisin aivan aluksi milläköhän VITUN oikeudella, SINÄ olet hieman käynyt vieraissa?" Murahdin päättävästi ja jatkoin.
"Ja minun käsittääkseni, Jimin ei ole sun jätkä" virnuilin.

Bilehile ja hiippari/ yoonmin VALMIS✅Where stories live. Discover now