Cap. 1

345 29 1
                                    

Pov. Adam

   De fiecare data când merg cu părinți în sat aud vorbindu-se de o creatura periculoasa. Mă întreb ce a făcut atât de rău. Probabil bunica știe. E in vârstă și foarte inteligenta.
 

(...)

   O i-au pe bunica de mână și ma așez lângă ea in fața șemineului deoarece era iarnă iar afară era foarte frig.
  Aceasta își pune mâna pe obrazul meu și mă mângâie începând să-mi povestească despre acea creatura care stârnește multa vorbă prin sat.
     Aflasem că e ceva ce se întâmplă noaptea, era o creatura care ucidea orice îi ieșea în cale și dispărea fara urma. 
     Unui ar spune că e prin apropiere dar stă ascunsă din cauza aspectului sau oribil având colți asemănări unui lup, dar mai mari, avea gheare ascuțite cu care se spunea ca își sfâșia următoarea victimă.
     Iar pentru că nu era de ajuns... Nu devora tot din ce omorâse... Lăsa victima sa zăcând moartă acolo iar următoare noapte nu se întorcea la ea, era un monstru egoist care dorea distrugerea și avea distracția din a sfâșia carnea de pe victimele sale care țipau in agonie sperând la  o mână de ajutor care nu va veni niciodată la ei din cauza fricii prea mare a celorlalți săteni.
   Dupa această poveste pe care mi-a spus-o bunica nu aș vrea să întâlnesc această creatură niciodată! Pare ce total demonic!

Even monsters can love \\Yaoi\\Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum