Cap. 2

242 28 2
                                    

Pov. Adam

   Au trecut 10 ani de când mi-a spus bunica acea poveste... Am crescut... acum am 19 ani iar poveștile despre acea creatura au inceput sa se înmulțească.
   Creatura făcea tot mai multe victime iar numărul oamenilor din sat scădea... Se presupunea că nu era nicio creatura ci doar o persoană care dorea răzbunare...
    Dar faptul prin care sfâșia corpurile și le lăsa... Apoi faptul că nu făcea diferența între victime... Mureau copii...femei până și bărbați... Fie săraci sau bogați.
    Așa sa ajuns la concluzia aceasta... Creatura exista cu adevărat și suntem avertizați să nu părăsim casele noaptea. Dar cine ascultă.... Morțile sunt la fel de multe...
Iar eu sunt afară un momentul asta! De ce? Pentru că fusesem la o întâlnire iar afurisita aia de trăsură nu mai vine pentru că tatei ia trebuit să angajeze un idiot de bătrân care are probleme cu memoria!
   Simt că calc într-o baltă... Ciudat...nu a plouat de câteva săptămâni.. mă uit în jos și măresc ochii...era o balta de sânge care continua spre marginea pădurii de langa.
    Încep să urmez dara de sânge și observ doua persoane, una era în picioare având gheare și respirând parcă sacadat iar cealaltă...ei bine cealaltă e moarta.

Even monsters can love \\Yaoi\\Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum