~3~TEK DERDİM SENSİN

19 18 0
                                    

Medya da; DENİZ AKSOY

Herkeseeee sellamlarrr

Biz geldik. Hemde efsaneee bir bölüm ileee

Neysee size keyifli okumalarrrr

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Neden ben? Neden ailem ve sevgilim? Ve bu adam benden ne istiyor? Kafamda beş bin tane soru. Şuana kadar anladığım tek şey ise bu adamı dikkate almayıp ona cevap vermek. Titreyen ellerimle telefonu elime aldım. Telefonu elime alır almaz bildirim sesi geldi. Yine korkuyu iliklerime kadar hissediyordum.

'Kendini fazla akıllı sanıyorsun güzelim. Ama unutma ki ben senden daha akıllıyım. Aklından geçen tilkileri gayet iyi biliyorum. Unutma seni senden, seni herkesten daha iyi tanıyorum~ASLAN'

Korkuyordum. Gerçek anlamda korkuyordum. Başıma neden bunlar geliyordu. Ama hayır, korktuğum ona boyun eğeceğim anlamına gelmez. Ona cevap vereceğim.

'Benden, ailemden, sevgilimden ne istiyorsun? Derdin ne? Allah aşkına bana açıklama yap' yazıp gönderdim. Artık sinirlerim aşırı derecede bozuluyordu.

Telefonum tekrar titreyince hızla koltuktan aldım.

'Katilinin, senin ne ailenle ne de ESKİ sevgilinle bir derdi yok. Benim tek derdim sensin. Zamanında canını yaktığın çocukların yanında senin canın az olacak ama napalım işte. Unutma güzelim, sen beni istesen de bulamazsın. Ama merak etme ben senin yanına geleceğim çok yakında~ASLAN'

Aman tanrım bu adam bir psikopat. Benimle derdi ne? Hem ben bile isteye mi insanların canını yaktım? Allahım yardım et...

Bu adam benden ne istiyordu acaba? Yada neden ben? O kadar çok doktor varken neden ben? Araştırmam gereken bir sürü konu var. Bunun için ilk önce Nez'den yardım istemeliyim.

Az önce yere fırlattığım telefonumu alıp çıkan bataryasını taktım. Açılan telefonumda çatlaklar vardı. Umursamadım. Hızla Nez'in adını buldum. Arama tuşuna basıp aradım. Ekranda beliren yazıyla gözlerim sulandı. Nar Tanem💕 aranıyor. Kendimi toparladım ve Nez'in açmasını bekledim. Üçüncü çalışta Nez'in meraklı sesi kulaklarıma ilişti.

"Nerdesin kızım sen? Hem nereden çıktı bu yıllık izin? Anlatsana!!"

"Nez, bugün bize gelebilir misin? Önemli"

"Mesaim biter bitmez oradayım. Umarım kahven vardır"

"Kahve olupolmadığını bilmiyorum. Sen gelince alırsın"

"Tamamdır canım. Geliyorum" deyip telefonu kapattı. İki gündür sadece bir parça çikolatalı ekmekle ayaktaydım ve biraz atıştırsam çok iyi olacaktı.

Yaklaşık bir saattir Nez gelmişti ve ben ona baştan sona herşeyi anlatmıştım. Verdiği tek bir tepki bile yoktu.

"Nez, bunları sana anlattım çünkü yardımına ihtiyacım var"

"Ne gerekiyorsa yapmaya hazırım"

"Teşekkür ederim Nar Tanem. Şimdi senden istediğim hastane raporlarına bakıp hasta yakınları hakkında-özellikle ölen hasta yakınları hakkında-bilgi alman"

"Oldu bil. Ben Muratla konuşur hallederim"

"Tamam o zaman. Tekrar teşekkür ederim"

"Rica ederim kuşum. O zaman yarın yine sizdeyim" deyip kalktı.

"Ben artık gideyim geç oldu"

"Tamam canım yarın konuşuruz"

"Tamam" deyip evden çıktı.

Kapı kapanır kapanmaz telefonuma bildirim geldi. Koşar adım koltuktan telefonumu aldım ve aman allahım! Nolur nolur Nez'e birşey olmasın. Nolur!!

'Anlaşılan birileri beni dinlememekte kararlı. Pekala o zaman Nez herşeyi öğrendiğine göre ortadan ani bir trafik kazası ile kalkmalı~ASLAN'

Hıçkırıklarımın arasından Nezin numarasını tuşladım. Açılan telefon bir yabancının sesiydi.

"Nez, iyi misin?"

"Arkadaşınız galiba"

"Evet evet. O nerede?"

"Arkadaşınız trafik kazası geçirdi. Arabasını duvara vurmuş. Ambulans geldi ama durumu ağır dediler"

İşte şimdi ne isterse yapacaktım. Çünkü korkuyu iliklerime kadar hissetmiştim...

#############################################################################

Bölüm geldiiiiii

Harika yazdım yaffff

Sorulara geçelim. Ayyyy heyecan yaptım yhaaa

Nezin telaş yaptığı aşikar. Sizce niye?

Peki ya Aslan? Tahminleriniz var mı?

Denizin ona boyun eğmesi ya?

Bu kadar. Alttaki küçük yıldıza tıklayalım👇

MİNE BALTACI👈

ÖLÜMÜMÜN HABERCİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin