Medya da; Yağız Avcı
Sellammunalleykümm
Nasılsınız cancağızlarım. Umarım iyisinizdir. Neyse! Ya ben bir bölüm yazdım ufff uffff bayılacaksınız😋
Hadi hadi uzatmayalımmm
Keyifli okumalar^_^
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
Bir insan hayatında kaç darbe alabilir ki? Ben tam olarak bir günde iki darbe yemiştim. Hayatımdaki tek umudum olan sevgilim ve ailem...
İki gün önce;
Aldığım mesajla acayip korkmuş ve etrafa bakınmıştım. Fakat görünürde kimse yoktu. Aradan biraz zaman geçmişti ve ben şoku üzerimden atmayı başarmıştım. Şoku atlattığım gibi kapanan telefonumu elime alıp o numaraya mesaj atmıştım. 'Kimsin bilmiyorum ama bana mesaj atma ve katil nalaka? Kafan mı güzel kardeşim Allah Allah ya' Mesajıma cevap bile vermemişti.
Daha sonra eve gelmiştim. Kapıyı çalmama rağmen açan olmamıştı. Bende kendime ait olan anahtarımla kapıyı açıp içeri girmiştim. Evde kimse yoktu. Annemi aramıştım ama duyduğum tek şey 'Aradığınız numara kullanılmamaktadır' olmuştu. Tabii aynı şey babam içinde geçerliydi. Bu daha bir korkmama sebep olmuştu. Herkes, herşey hayatımdan çıkıyordu tek tek.
Günümüz;
O günün üzerinden iki gün geçmişti ama ne annem ne de babamdan haber yoktu.
Hayatım boyunca yaşadığım en yıkıcı olay buydu. İki gündür de evde kafayı yemiştim. Annemleri nerede bulacağımı da bilmiyordum. Hastane desen yıllık izne çıkmıştım. Hastalarımı bırakmak aşırı zor geliyordu ama ailemi bulmak için bunu yapmalıydım.
İki gündür yaptığımı yapıp koltuğa yaslanıp yere oturdum. Hemen yanımdaki komidinden ailecek çekmiş olduğumuz fotoğrafıelime aldım. Annemi sevdim ilk. Sonra babamı. Sinirlerim gerilmişti ve bu sinirle elimdeki çerçeveyi yere fırlattım. Şu iki günde tam dört tane çerçeve kırmıştım ama bu seferkinden birşey çıkmıştı. Hızla yerden kalkıp yere düşen kağıdı elime aldım. Bu bir mektuptu. Yazan ise annem.
"Annecim, canım kızım kendini ne olursa olsun üzme annem tamam mı? Baban ve ben seni çok seviyoruz. Biliyorum korkuyorsun ama annem bizde korktuk. Gittik kızım. Senden çok uzaklara. Arasanda bulamayacağın bir yere. Gittik çünkü seni korumak istedik. Bir hafta önce annem, baban ve bana birer mesaj geldi. Mesajda şunlar yazıyordu. 'Eğer kızınızı korumak istiyorsanız onu terk edip gidin. Yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim~ASLAN' aynen böyle yazıyordu. Baban bayağı bir araştırma yaptı ama hiç bir şey bulamadı. Sonradan öğrendik ki Yağız' a da buna benzer bir mesaj gelmiş. Yağız ilk başta ciddiye bile almamış ama sonradan Yağızın en yakın arkadaşı Yusufa zarar vermiş. Hani geçen gün sormuştun ya Yusufun boynuna ne oldu diye. Aslan mıdır nedir, o yapmış. Yusufa ne kadar sorsak da adamı görmediğini söyledi. Annem, yavrum kaderine razı gel. Biz seni çok seviyoruz bunu da unutma.
SENİ SEVEN ANNEN"
Gözlerimden su misali akan yaşları durdurmaya çalışıyordum. O mektup, annem, babam, sevgilim hepsi beni başı boş biri için terk etmişti. Bunu kimseye anlatamazdım. Hem anlatsam bile bana asla inanmazlardı. Nez, belki o bana inanırdı. Belki bana yardımcı olabilirdi. Korkuyordum ama bunu yapmalıydım.
Komidinden telefonumu alıp Nez'i arayacaktım ki mesaj geldi. Korku tüm bedenimi ele alırken mesajı görmemiş gibi davranmak istedim. Ama okumalıyım ki bu kişinin kim olduğunu öğrenebileyim. Ekran kilidini hızla açıp mesaja tıkladım.
'Annen sana mektup bıraktı ha iyiymiş. Bunu ona ödetmem gerekiyor. Ha unutmadan Nez'e hiçbir şey anlatma. Anlatırsan sonu kötü biter~ASLAN'
*************************************************************************************************************************
Deldimmmmmm
Cancağızlarım bence harika bir bölüm oldu. Soruları soracam ama ilk önce size sizi çok sevdiğimi söylemek istiyorum😋 SİZİ ÇOK SEVİYORUM CANCAĞIZLARIM.
Hadi sorulara geçelim.
Sizce Deniz herşeyi Nez'e anlatmalı mı?
Annesinin Denize bıraktığı mektup hakkında ne düşünüyorsunuz?
Yavaş yavaş teamlar belirleniyordur. Sizin teamlarınız belirlendi mi? Djdjdkdjjd
Yağız yakışıklı mı?djjdjdjdk
Şimdilik bu kadar yeter. Bir dahaki bölümde görüşmek dileğiyle🤗
Alttaki küçük yıldıza dokunmayı ve iyi kötü fikirlerinizi belirtmeyi unutmayınız!!
👉MİNE BALTACI👈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMÜMÜN HABERCİSİ
Misteri / ThrillerKorku... Beş harf,iki hece. Ama içinde o kadar çok şey barındırıyor ki. Anlatılmaz duygular, hissedilen acılar, belki biraz da merak. Şu beş kelime iki hece içinde sayılmayacak kadar şey barındırıyor. Bence korku bir duygu değildir. Korku; ölüme har...