"Betüll hadi kuzu.. hazır değilmisin daha ??"
"Dur kız az kaldı . Makyaj malzemelerimi alıyım bitiyo."
"Taksi geldi bak kapıda bekliyo ."
"Geldim , geldim.."
"Zeliş teyze dövücek bizi . Akşama kalmasak iyiydi. "
"Alina sen de amma paniksin ya . Ararım abimi biri karşılar bizi köyün girişinde ."
"Ayyy Zeliş teyzemi de çok özledim . Bayadır da gelmiyodu bize . Gerçi kadın da haklı oğlunu evlendiriyo. "
"Bana bak horon tepcez ona göre . Boşuna öğretmedim sana . "
"Erkeklerin içinde olmasa olmazdı dimi ."
"Kına kadınlar arasında olucak . Ama düğünde beni yanlız mı bırakıcaksın kuzu??"
"Tamam tamam büzme dudağını koca bebek . Ben seni yanlız bırakırmıyım hiç."
Taksi çoktan köyün girişine gelmişti .
Betülün abisinin düğünü için köye gelmiştik.Zeliş teyzeyle tanışmıştık . Hatta çok da iyi anlaşıyoruz . Ama ailenin gerisini daha görmedim .
Betülün 2 abisi bir de ablası varmış.
Ablası evli . 2 çocuğu var.
Abisinin biri de 1 hafta sonra evlenecek.
Diğerinin hakkında bildiğim tek şey asker olması ve şu an görevde olması.1 hafta önce gidiyoruz çünkü iş görücez.
Bu arada ben Alina . Betül de benim ev arkadaşım . Üniversite 2.sınıfız.
Annem ve Zeliş teyze bizi kontrole gelip giderken tanıştılar .
Bir de güzel anlaşıyorlar .
Nazar deymesin maşallah.
Annemler de düğüne gelicekler bi aksilik çıkmazsa ..
.
.Köyün girişinde farları açık bir pikap duruyordu.
Taksiye parayı verip pikapa doğru yürüdük.Ben betülün iki adım gerisinden gidiyordum.
Betül birden durdu.
Elindeki çanta yere düştü.Fısıfdayarak
"Toprak ..."
Dedi ve koşarak arabanın önünde duran adamın boynuna sarıldı."Abiiimm.. gelmişsinn. Çok özledim seni . Niye bana haber vermedin geldiğini . Koşarak gelirdim ."
Bir yandan konuşup bir yandan ağlıyordu.
Bu görevdeki abisi demek ki .
Karanlıktan pek birşey göremiyordum . Tek gördüğüm iri yarı kocaman korkutucu bir gölge ."Geliceğini bildiğim için haber etmedim. Sınavların bitmeden gelirdin yoksa ."
"Tabi gelirdim . Senden önemli mi sınav?"
Onları böyle görünce bir damla süzüldü yanaklarımdan . Benim abim de askerdi ve çok uzun zaman oldu görmeyeli. Özledim ..
Hem de çok.."Hadi eve gidelim de orda hasret gideririz .
Hem yazık kızı da beklerttik bak o kadar.".
.
.20 dakikalık bir yolun ardından gelmiştik.
Üst katta balkonda bizi bekleyen Zeliş teyzeyi görünce tebessüm ettim.
"Kızlarım geldii..
Nerde kaldınız kız bu saate kadar?""Valla Zeliş teyze kızına de bi hazırlanamadı. Onu beklemekten geç kaldık."
"Alina hanım bakıyorum da hemen sattın ilk dakkadan ."
"Olurmu hiç öyle şey kuzuuuum ."
Gülüştük ettik derken üst kata çıktık.
Önce Rıza dedenin elini öptük
(Betülün dedesi)
Sonra Dursun amcanın elini öptük
( Betülün babası)
Sonra damatla tanıştım . Çınar abi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gitme
Teen Fictionsöyleyemediklerim var daha sana dilim varmaz gözlerime bak sen anla ...