6

27 8 5
                                    

Alina ve Toprak hiç konuşmadan eve gelmişlerdi. Can ve Betülle kabıda karşılaşmış beraber eve girmişlerdi.
Toprak ve Canın suratını gören herkes şok geçirmişti. Fazla detaya inmeden kisaca anlattılar olayı.
Betül ve Alinadan ses çıkmıyordu.
Kızlar kendi abilerine pansuman yaptılar ve herkes odalarına çekildi.

Betül ve Alina yatağa oturdular . Ikisi de berden başliycağını bilmiyordu.

Alina
"Senin şom ağzına tüküriyim Betül ya . Ben kalp krizi geçiricem galiba . "
"Noldu be ?!"
"Ya bana bak birine bişey dersen gebertirim seni . Abin beni sevdigini söyledi."
Bunu derken bile kalbi yerinden çikacak gibiydi Alinanın. Yüzü kızarmaya yakın pembemsi halini almıştı çoktan. Betül ise abisinden bunu beklemiyordu. Demek ki gerçekten çok seviyordu ve duygularindan emin ki söyledi diye düşündü. Yoksa kafasına silah daya demezdi tek kelime bile.
Bi anda Alinanın üstüne atladı. Sıkıca sarıldı.
"Allaaaaaah oh be . Ben daha ne isterim . Senden daha iyi yenge mi bulacaktım ulen . "
Sıkıca sarılıp sulu sulu öptü.
"Dur be deli bağırma . Bide şöyle öpme yaaa! "
"Eee sen ne dedin ?"
"Sustum, elim ayağım birbirine girdi. Ne yapıcağımı bilemedim . Dedikten sonra o da bişey demedi. Eve geldik hemen ."

"Sıkı dur Alina hanım . Senin abin de bana beni sevdiğini söyledi. Şoka girdim ben de senin gibi susabildim sadece . "

Alinanın gözleri kocaman pörtlek pörtlek olmuştu. Ardından kocaman bir gülümseme geldi.
"Yaaaa .. Cancağazım sonunda sevdalandı . Senden iyi yenge mi bulcam ."
Güldüler beraber.

"Ee biz bunlarla napcaz? " dedi Betül.
"Zaman göstericek herşeyi bebekim . Sen ne isteyip ne istemediğine karar ver yeter."

"Oyyy oy . Hakkımızda hayirlısı olsun gülüm. "

"Yatalım artık Betül. Geç oldu zaten . "
"Kız ne geçi saat daha 23.30  ama neyse yatak herkes yattı fazla ses çıkarmayalım. Allah rahatlık versin . "
"Allah rahatlık versin. "

Kizların yüzlerinde tebessüm vardı. Yorgun oldukları için uyuya kalmışlardı hemen .


Toprak ve Can  yataklarına geçmiş bir yandan da birbirlerine nasıl hesap vericeklerini düşünüyolardı. Çünkü ikisi de kafeden birbirinin kardeşini alıp çıktı.

"Can iyice dövdün mü o piçi .?"
"Kardeşin engellemese oraya gömücektim. Sen dövdün mü diğer piçi?"

"Kardeşin engellemese canını alıyodum . "

İkisi aynı anda birbirlerine baktılar .
Sonra sakinlediler . Aynı anda

"Ben Betüle onu sevdiğimi söyledim."
"Ben Alinaya onu sevdiğimi söyledim ."

Toprak
"Sen benim kayıp ikizim fakan mısın . Ben ne yaparsam aynısını mı yapıyon lan . "

"Ben nerden bileyim senin açılcağını . O iti döverken ağzımdan kaçtı. Ben de içimde kalcağına söyleyip kurtulmayı seçtim . "

"Annemle konuşayım . En kısa zamanda Alinayı istemeye geliriz. "

" Bi dakika . Sen Alinaya sevdigini söyledin o da sana karışılık mı verdi . Hadi len ordan. "

"Sustu . Bi cevap vermedi. Benim derdim gönül eylendirmek değil . Ben bir ömür talibim onun gönlüne . Niyetim ciddi yani."

"Şu an seni kabul etmez . Okul onun için en önemli şey şu an . Bıraksın falan dersen senin kafanı falan kopartabilir o kapasite var onda . "

"Beklerim . Zaten 2 yılı kaldı. O zamana kadar da düğün parasını çıkartırım . "

"Sen bi zaman ver o kendi kafasında ölçüp biçsin . Sana demez hatta yüzüne bakmaz utanmıştır o şimdi. Biraz zaman ver . "

gitmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin