9

34 6 2
                                    

-Alina -

Dönemin bitmesine son 3 sınav..

Karar vermem için son 3 sınav..

Neye karar verdim peki? bu son 3 sınavdan sonra 3. sınıfa geçiş oluyorum resmen. Şu ana kadar Toprak birkaç kez mesaj attı biraz konuştuk ama o konuyu hiç açmadı. 

Sabah 9 da sınavım olduğu için erkenden kalkıp hazırlandım .Betülün sınavları bittiği için yatıştaydı kendisi. İki gün sonra da Rizeye gidicekti zaten.

kahvaltıyı hazırladım çay demlenene kadar üzerimi giyinip geldim. siyah bir pantolon siyah uzun gömleğim  e mor şalımı giydim.

hızlıca kahvaltımı yaptım ve çıktım . bu gün içimde bir huzursuzluk var sanki kötü birşeyler olucakmış gibi.

Sınav bittikten sonra kendime gelebilmek için kantine inip bir kahve aldım . Saat 12 de tekrar sınavım vardı ve sonra karar vermem için son 1 sınav . O da tam olarak yarın saat 02.30 da . Hadi bakalım kolay gelsiiin..

elimde kahveyle  dışarı çıktım temiz hava iyi gelicekti. Sınavlar bemim için zor değildi ama yorucuydu bir de düşünmem gereken başka şeyler de olunca .Boş bir bank ararken telefonum çaldı. Toprak arıyordu beklemeden açtım. tam konuşacakken telefonumu elimden çekti aldı arkamdan gelen biri ve tam önümde durdu. 

"Aradığınız kişi şu an eceliyle karşılaştı sizinle konuşamıyacak...." ve hızlı bir şekilde telefonu Toprağın suratına kapattı.Gözlerim şaşkınlıkla kocaman açılmıştı. karşımda duran kişi tam olarak Betül ü  rahatsız ettiği için hastanelik ettiğim adamdı.

"Merhaba güzelim, bakıyorum beni gördüğüne çok şaşırdın . Aaaa ama olmaz ki böyle bi hoşgeldin demek yok mu ? Yada geçmiş olsun?"

"yetmedi galiba yediğin dayak devamını yemeye geldin.?"

"Imm dur bi düşüniyim . ...  Hayır iadeyi ziyaret diyelim . Aslında çok düşündüm biliyo musun , çok güzelsin, zekisin ,güçlüsün ama asisin be güzelim. Çok inatçısın .Sana iki seçenek  ya benim olursun yada burda seni burda öyle bir hale getiririm ki ölmek için bana yalvarırsın bebeğim . 

süren başladı seç birinii...."

Alina çok sakindi arkasında duran iki adamın da farkındaydı .Karşısındaki şerefsiz telefonunu kapattığını sanıp yere fırlatmıştı ama telefon hala açık ve karşı taraftaki toprak sinirden cinnet geçiriyordu Alina bunun da farkındaydı.

elindeki sıcak kahveyi karşısındaki pisliğin yüzüne döktü. kaynar kahve yüzüne gelen adam acıyla bagırırken arkasında duran iki adam kollarından tutmaya çalıştı. Alina tabiki önceden tahmin etmişti her şeyi ikisiyle kavga ederken  her şey planladığı gibiydi  bir şey hariç..

o şerefsiz silahla gelmişti ..

"EEEEH YETER BU KADAR OYUN . ARTIK YOLUN SONU GÜZELLİK..."

Kavga etmeyi bırakmışlardı çünkü o iki salak sadece kızı biraz hırpalayıp bırakacaklarını sanıyorlardı. Silahı kaldırdı namlunun ucunda Alina vardı..

Veee bir silah sesi ..

Alina  nefessiz kaldı . her yer sessizleşti her şey ağır çekim ..

hayır Alina vurulmadı. vurulan kişi  ona silahı doğrultandı elinden vurulmuştu  ve yan taraftan adamın üstüne uçan bir adet Toprak .  Alina şoka girmişti   karşısında  ise Toprak adamı tanınmayacak hale getirmişti. Polisler Alinanın dövdüğü adamları tutuklamışlardı çoktan . Toprak cinnet geçiriyordu resmen hiç bir şeyi gözü görmüyordu. Zaten birazdan yaptıklarını hatırlamayacaktı da . Alinanın içine kaçan sesi zar zor çıkmıştı .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 06, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

gitmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin