Alina
Toprak abi gittikten sonra Betülle kalmıştık.
"Hala rahatsız ediyo mu o herif seni?"
"Yok valla nasıl dövdüysen gözükmüyo o gunden beni . Ellerine sağlık kuzum. Sana borçlandım."
"Ne borcu kız . Sen iyi ol o bana yeter ."
Yemekti temizlikti derken gün bitmişti . Ben de öyle .
Nasıl yorulmuşsam yatar yatmaz uyuya kalmışım.
Toprak Erdem
Sigara içmeye dışarı çıktım. Şu laneti hiç sevmezdim eskiden . Bırakmam gerek bir an önce . Yavaş yavaş azaltmazsam sonu gelmeyecek.
Yaktığım sıgaranın dumanını ciğerlerime çekerken aklımda yine o gözler vardı.
Gülüşü geldi sonra aklıma . Ben de gülümsedim o an .
Toprak oğlum napıyon??
O kız sana bakar mı lan !!
O kız seni döver oğlum döveeer!
Dur bi bakıyım gerçekten birincilikleri var mıymış.İnternette adını arattığımda bir yığın site çıktı karşıma .
Cidden kız 2018 Türkiye birincisiymiş.
Onun dışında da hey maşallah ..
Say say bitmez .
Bizim time de lazım bu kız .
Gerçi ne okuyo ki bu kız ??Betüle sorulacak çok soru var. Betülü bir bahane bulup kaçırmam gerek .
Gerçi kıza da ben senin arkadaşına tutuldum nasıl diycem bi de o var.
.
.
.
Birkaç saat sonra bizimkiler temizlik yapmayı anca bitirdiler . Betülü bana takım bakmaya götürcem diyip evden çıkardım. O da aradan çıksa fena olmaz hem diye düşündüm.Arabaya bindiğimizde
"Başla .."
"Neye başlıyım Betül?"
"Alina hakkında ne merak ediyosan sor . Cevaplaya bildiğimi cevaplarım."
"Nerden anladın?"
"Aptal aşık gibi kıza bakıyosun sürekli. Onu görünce elin ayağına karışıyo. Sürekli bi gülümsüyosun . O sol yanağındaki minnak gamzen çöküyo falan. Tabi senin ona birşeyler hissettiğini bi ben anlarım. Çünkü seni en çok ben tanırım . Abilerin bi tanesi . Canım ciğerim. Sen sor ben söyliyeyim."😁😊"Kızmadın mı ne bileyim üzülmedin mi . Sonuçta o en yakın arkadaşın ben abinim falan . Garip falan gelmedimi??"
"Valla yengem olmasını istediğim tek kişiden abim hoşlanıyor . Ben bundan mutluluk duyarım . Zaten sizin aranızı yapmak Alinayı da bize gelin almak gibi planlarım vardı. Sen işimi kolaylaştırdın."
"Vay cadı vay . Bi de biz olalım diye çöp çatan olucaktın ha.."
"Neyse sor hadi ne merak ediyosun?"
"O zaman
1-sevdiği var mı?
2-benim hakkımda birşey dedimi hiç ?
3-ne okuyor?
4-.."
"Hop yavaş tek tek gel . Öncelikle
1-sevdiği , hoşlandığı veya hoşlanma ihtimali olan herhangi bir şahıs yok. Ama tekrar sorup garantileyip bu soruna tekrar cevap vericeğim.
2-senin hakkında benden uzak dursun elimden bi kaza çıkıcak dedi . Sana abi dediğine göre sana başka gözle bakmıyor demektir . Kızı da fazla sinirlendirme sabırlı falan ama tersi pistir .
3-Sınıf öğretmenliği okuyor .Şimdilik yeter mi bu kadar ?"
"Tamam aklıma gelirse sorarım yine ."
.
.
.
Siyah klasik bir takım deneyip aldım.Takım elbisenin yakıştığı sayılı insanlardanım.
Boy pos yerinde . Yakışıklıyım da . Maşallah bana bee.(ego tavan 😂)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gitme
Teen Fictionsöyleyemediklerim var daha sana dilim varmaz gözlerime bak sen anla ...