5

44 9 7
                                    

Betül ve Alina yataktalardı ama uyuyamıyolardı  . Bütün gün abilerinin halkerine gülmüşlerdi hala da devam ediyorlardı.

"Cancağazım seni sevdiğini söylese ne tepki verirdin aşkitom??"
"Yaa bak yine utandım. Kitlenip kalmazsam veya bayılmazsam şükür eder otururum heralde. Peki ya sen ?  "

"Bilmiyorum ki . Hiç düşünmedim . Toprak abi beni mi sevicek (!)
Kafamızda kurup durmahalîm yatalım günah günah."
"Abi deme lazım olur "
Dedi Betül kıkırdayarak.
Gülüşüp hattılar
.
.
.

Betül Alinayı gezdirmek için izin almıştı. Bütün sevdiği yerleri gezdircekti . Ve bol bol fotoğraf çekiniceklerdi.

Giyinip süslendiler ve saat 11 gibi evden çıktılar. Can ve Toprak sabahın körüyle evden çıkmışlardı zaten . İkisi de aklınca hesaplaşacaklardı. Bilmiyolardı ki ikisi de birbirinin kardeşini seviyordu.

.
.
.

Toprak arabayı ormanlık bir alanda durdurunca Can neden burda olduklarını anlamadı ilk başta . İlerideki dağ evini görünce oraya gideceklerini anladı.

"Can gel hadi . Burası benim tımarhanem . Kafayı dinlemeye gelirim arda . Çay koyalım konuşcaklarımız var seninle ."

"Benim de seninle konuşmam gereken bir konu var . İyi oldu buraya gelmemiz ."

Toprak bagajdan yiyecekleri alıp eve yürüdü. Önceden planlamıştı ve hazırlamıştı herşeyi.

Şömineyi yaktılar karınlarını doyurdular.
(Sanki ortam fazla romantik bizim öküzcükler için 😂)

Ve çay demlendi. Malum konuyu konuşma zamanı demekti bu.
Çaylarını içmeye başladıklarında  ikisi de konuya nerden ve nasıl başlıyacaklarını düşünüyorlardı.

Söze ilk Toprak girdi.

"Ben birini seviyorum. Hemde kılına zarar gelse dünyayı yakıcak kadar. Ama o okadar temiz o kadar narin ki bakdam kırılacak gibi. Bakamıyorum. Belki beni hiç sevmez orasını da bilemiyorum . Sevmek ne garip bir şeymiş be Can."

"Bunu bana birkaç gün önce desen nerden biliyim ben der geçerdim. Ama artık dert ortağıyız be Toprağım. Ben onca savaşa girmiş adam kurşun yaraları acıtmadı da onun bi gülüşü şu kalbini küle çevirdi. "

"Vaaay . Dert Cancağzım sen de sevdalusun ha ?!"

"Sevdalıyım Toprak sevdalıyım da . Hiç olmamam gereken birine . "

"Ne çok ortak yönümüz var be Can . Senle bi dışarı çıkalım mı . Bi bahçeye çıkalım ortalık dağılmasın."

Can bir an Toprağın her şeyi anladığını düşündü. Yavaş adımlarla bahçeye çıktılar.

Topark Canın karşısında bahçenin tam ortasında duruyordu.

"Can ben Alinayı seviyorum . Senin de iznin varsa açılcam annemlerle de konuşup istemeye gelicem."

Bu hızlı itirafa Can şokla baka kaldı.
Ne demişti o
Alinayı mı seviyordu
Kız kardeşini
Canından ötesini

Birkaç saniye boş boş suratına baktı.

Toprağın suratına bir yumruk geçirecekti ki kendisinin de onun kardeşine sevdalandığı geldi aklına.

"Seni burda dövmemi bekliyorsun dimi . Hatta karşılık bile vermeyeceksin. Benim de sana bir diyeceğim var sonra girişiriz birbirimize . Ben de Betüle sevdalandım. "

Toprak neye uğradığını şaşırdı. İşte bunu beklemiyordu.

Birkaç saniyelik şokun ardından ikisi aynı anda birbirinin yakasına yapışıp

gitmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin