20. Chapter [the end]

4.7K 224 25
                                    

„Si si tým naozaj istý?" Jungkook sa pozrel na Taehyunga, na čo zaparkoval auto na príjazdovej ceste.

„Áno, Kookie, už som ti povedal, že moji rodičia ťa chcú stretnúť. Vidia, aký som v posledných týždňoch šťastný, takže sa rozhodli dať ti ďalšiu šancu. Urobíš to pre mňa, prosím?" Taehyung sa pozrel na svojho priateľa tými najlepšími šteňacími očami. Jungkook sa pozrel z okna na dom a povzdychol si. Nikdy nepovedal Taehyungovi nie, najmä ak bol taký rozmilý.

„Samozrejme, baby, pre teba čokoľvek," ozval sa nakoniec červenovlasý, vzal Taehyungovú ruku do tej svojej vlastnej, priložil si ju k perám a na kĺby mu vtisol nežný bozk.

„Ďakujem," usmial sa brunet, na čo sa nad tým gestom začervenal. Potom si rozopol bezpečnostný pás a naklonil sa, aby Jungkooka jemne pobozkal. Červenovlasý sa okamžite do bozku zapojil a zdvihol ruku k Taehyungovej tvári. Jednu minútu sa pomaly bozkávali, než sa od seba oddelili.

Vstúpili do domu a okamžite sa stretli s lahodnou vôňou domáceho jedla. Čoskoro započuli kroky a Taehyungovi rodičia prišli na chodbu.

„Jungkook, je milé znovu ťa vidieť," natiahol k nemu ruku pán Kim a priateľsky sa na Jungkooka usmial. Chlapec jeho ruku prijal a zatriasol ňou.

„Sme tak šťastný, že si prijal naše pozvanie na večeru," prišla k nemu pani Kom a vtiahla si ho do krátkeho objatia, a keď sa odtiahla, ospravedlňujúco sa naňho pozrela, „je nám ľúto nášho predchádzajúceho správania. Bolo to neslušné."

„To je v poriadku, naozaj, chápem to," mávol rukou Jungkook. Išli do kuchyne a usadili sa k jedálenskému stolu.

„Tak, Jungkook, povedz nám niečo o svojej rodine," začal Taehyungov otec rozhovor, keď po krátkej modlitbe začali jesť.

„No, môj otec prevádzkuje malú firmu..." prehovoril Jungkook a rozhovor pokračoval hladko. Pár minút hovoril o svojej rodine a detstve, zatiaľ čo Taehyungovi rodičia so záujmom počúvali.

„A tvoji rodičia, vedia o tebe a Taehyungovi?" spýtala sa pani Kim, keď Jungkook skončil.

„Áno, madam, vedia," prikývol Jungkook. Asi tri týždne po tom, čo spolu s Taehyungom začali oficiálne chodiť, zavolal svojim rodičom na Skype a povedal im o svojom novom vzťahu. Jeho rodičia boli prekvapení a nadšení, pretože nikdy nehovoril o svojom milostnom živote - z očividných dôvodov, keďže na vysokej ešte s nikým nechodil a nemuseli vedieť, že sa kurví všade naokolo. Pýtali sa ho veľa otázok a Jungkook na ne šťastne odpovedal a rozprával im o Taehyungovi.

„Ako som povedal, žijú v Busane, takže sa s Taem ešte osobne nevideli. Ale plánujeme tam na niekoľko dní prísť, aby som im ho mohol oficiálne predstaviť. Sú šťastní, že sa s ním stretnú," vysvetlil Jungkook a chytil Taehyunga za ruku, ktorá spočívala na stole a vľúdne sa naňho usmial. Rodičia sa na nich s malým úsmevom pozerali. Predtým Jungkooka rýchlo odsúdili, ich syn sa zdal byť s ním šťastný a to bolo všetko, na čom záležalo.

-

Bolo to už viac ako dva mesiace, odkedy spolu začali oficiálne chodiť a veci išli úžasne. Ich počiatočné obavy a neistota rýchlo zmizli a obaja boli šťastní. Veci sa od ich doterajšieho vzťahu moc nezmenili, jediný rozdiel bol v tom, že občas spolu chodili na rande - aj keď obaja dávali prednosť tomu, aby spolu strávili čas v Jungkookovom byte - a svoje pocity prejavovali oveľa viac nielen na verejnosti, ale aj v súkromí.

Keď začala škola a oni prišli ako pár, všetci boli prekvapení. Nie veľa ľudí poznalo predtým Taehyunga, pretože nikdy nebol v centre pozornosti, no všetci vedeli, že Jungkook, školský sukničkár, bol teraz vo vzťahu - najmä s niekým nepopulárnym - bola to veľká novinka. Ľudia o nich veľa hovorili, ale ani jeden z nich sa o to nezaujímal. Taehyung sa stal trochu samoľúby, pretože vedel, že mu veľa ľudí závidí a nenávidia ho za to, že získal taký úlovok.

Lord, have mercy on my soul for I have walked a sinful road [vkook; TR] ✔Where stories live. Discover now