Prolog

749 33 1
                                    

Midgard a Asgard.Rozdílné tyto světy.Čím se liší?Na Midgardu řádí zločin,zatímco na Asgardu nikoliv.Je to nějaký pátek,co ve městě Gotham nebyl žádný zločinec.Až doteď. Usaďte se,vezměte si popkorn či pepsi colu a pozorně čtěte tyhle řádky.Začíná příběh o zločincích,superhrdinech a mnoho další čeho se nebudu zmiňovat.Je to na mě příliš sladké.Tak tedy začneme od začátku jak to všechno začalo.....

Ve městě Gotham žiji 20 let,tedy od mého narození.Ve městě řádí zločinci,ale samozřejmě Batman všechno zařídí.Patří k těm bohatým dětem.Ano naši byli pracháči,ale co z toho že se nemohu bavit?Napadla mě taková zvláštnost,jaké by to bylo přidat se na stranu zla.Je tady ve městě zločinec,který je geniální a zaroveň vtipný.Joker.Když ho chcete najít,nenajdete ho.On se vám objeví sám.Jenže mezitím do města přistál další zločinec.Loki Laufeyson.Všichni ho znají po jménem Loki.Spojil se s Jokerem a teď řádí.I Batman je proti nim krátký,ale snaží se.Ach ano  mé jméno je Vallesa,a defitivně jsem se rozhodla.Stanu se slavnou mezi zločinci a už mám vymyšlené jméno.Wild Foxie.

Šla jsem si udělat nějaký ten kostým.Byl skvělý a padl mi.Počkala jsem si až bude tma a vyrazila na střechu.Podívala jsem se po městě Gotham a neviděla nic zvláštního.Otočila jsem se a běžela na proti domu.Skočila jsem a dopadla na kolena a běžela dál.Skok a dopad.Skončila jsem a dívala se na hlavní třídu.

Pousmála jsem se a vylezla na stožár,který byl vedle mě.Dřepla jsem si a vítr mi čechral mé hnědé vlasy.Dívala jsem se ,kde by se dala provést nějaká nekalost.Moment první si musím najít nějaké kumpány a nějakou skrýš.Běžela jsem tedy zpátky do svého domu.Né do domu přímo ,ale do sklepa.Uklidila jsem totu,ale to už jsem byla převlečená.Vzala jsem štětec a barvu začla malovat.Modro černá barva a nějaké obrazy.Stůl a několik židlí.To by šlo.Měla jsem hotovo.Teď už sehnat kumpány.Ale nesmí být blbí.Nejlépe ve vězení.Tam jich najdu plno.Stačí zaplatit kauci.Nabourala jsem se do záznamů FBI a začala hledat nějaké lidi.Ať už na svobodě nebo ve vězení.Měla jsem napsaný seznam těch nejlepší.Teď už stačí je najít a nebo zaplatit kauci....

Tak vím ze začátku je to trochu nuda,ale časem se to rozjede... snad se líbí. Vote a a koment potěší.... :) :3 :D mám vás ráda a děkuju že čtete mé příběhy... :33

Kneel before me! Are you serious?Kde žijí příběhy. Začni objevovat