Byla jsem ve vedlejším pokoji a schovávala dýku.Otevřely se dveře a v nich stál Joker.V hlavě mi to šrotovalo.Jestli si přišel proto na co zrovna myslím,tak to bude velký průser.Dveře se zavřely a cvakl zámek.Zamknul.Šel pomalým krokem ke mě a já se postavila a založila si ruce.
"Co tu chceš?".Řekla jsem a podívala se na něj.On jen povytáhl obočí.Chytl mě za pás a posadil mě na stůl.Naklonil se a cítila jeho dech na mém krku.Naráz mi vstaly všechny chloupky.Začala jsem zrychleně dýchat.Políbil mě.Bylo to jako cucat krev,když se zraníte.Jeho jazyk si našel ten můj a začai se líbat.Už jsem cítila jak mi odepíná kombinézu.Vrch byl dole já už měla jen podprsenku.Sundal si kabát,košili a já začala ťapat po jeho hrudi.Byla vypracovanější něž ta Lokiho.Je mi jasné že ho podvádím.Nedozví se to.Naše polibky se prohlubovaly a to už můj spodek byl pryč a ani nevím kdy si stačil sundat kalhoty.Bez varování ho do mě vrazil.Já se prohla a položila se na stůl.Sakra...
Přidával na rychlosti a já věděla že zachvilku dosáhnu vrcholu.Vstala jsem a drápala mu záda,
"Jokere".Špitla jsem a už jsem cítila v sobě lepkavou tekutinu.Položil hlavu mezi má prsa a vydýchával se.Nevím jak dlouho jsme tam tak byly,ale někdo bušil na dveře.
"Jokere otevři!" Slyšela jsem moc dobře známý hlas.Loki.
"Tak to jsme posrali".Řekla jsem a začala se svižně oblékat.Když jsem byla oblečená sedla si za stůl a dělala že něco dělám.Joker odemkl a Loki vstoupil.Podíval se na něj a pak na mě.Já dělala že něco píši.Joker na mě mrknul a odešel z místnosti.
Tak to jsem totálně posrala.Nejenže teď o mě stojí dva muži...a ještě k tomu padouši,ale ten problém...koho si mám vybrat?Lokiho,který je něžný a milý ke mě.Nebo Jokera,který se semnou nemazlí a je drsnej?A ten největší problém.Miluji někoho z nich?
Je to takové nemasné neslané no... :D snad se líbí koment a vote potěší :)
ČTEŠ
Kneel before me! Are you serious?
ФанфикLoki a Joker.Jsou nerozlučná dvojka padouchů co řádí v Gotham City.Batman se snaží je chytit,ale vždy mu proklouznou mezi prsty.Pak je tady Wild Foxie.Začínající zločinka,která se jim chce vyrovnat.Snaží se najít kumpány,kteříí jsou nejlepší z nejle...