Pátá Kapitola - Viktoria si ty!

418 29 5
                                    

*Seděli jsme v zatuchlé místnosti a koukali před sebe.Tikala jsem pohledem mezi Lokim a Jokerem.Vstala jsem a odešla z místnosti.Atmosféra napjatá a dala by se krájet.Otevřela jsem dveře a dívala se  přes velké okno na město.Sedla jsem si a koukala ven.Otevřely se dveře a stál tam Loki.

"Co tu chceš?" Řekla jsem a podívala se na něj.

"Něco ti říct...A Joker se nezúčastní šel vykrást banku".Měl jen oblek z kůže a černé vlasy mě zčesaný do zadu

Přišla jsem k němu ale on mě chytil za krk a hodil mě na stůl.Ke krku mi přiložil nůž.

"Nedělej že nevíš...vím kdo si ty jsi Viktorie.!"

"Bravo...poznal si to".

"Zabil bych tě..ale něco mě nutí abych to nedělal.Nezabijutě..ale musíš mi říct pár informací".Nůž si schoval a podíval se na mě já ještě ležela na stole a posadila se na něj.

"Takže...pracuji pro FBI jsem tady v utajení...chtějí pouze vás zatknout a dát vás před soud".

"To se jim jen tak nepovede".Přostoupil ke mě a já měla srdce někde až v kalhotkách.Strhl mi masku a měl výhled na moje oříškové oči.

"Už jsem ti řekla že mě přitahujou padouši?" šeptla jsem a koukala mu do těch jeho modrých očí.

"Ne.." usmál se a přísál se mi na rty.Zatraceně tyhle byli tak dokonalý.Byly pro mě jako neutuchají drogou.Prsty jsem mu vjela do vlasů a on dal své prstíky zloděje na moje záda a hledal zapínání tedy teď spíše odepínání.Odstrčila jsem ho od sebe a vzala ho jednou rukou za jeho košili..tuniku..triko no prostě za jeho oblečení a táhla ho k dalším dveřím,kde byla ložnice..

Jakmile jsem je zavřela vrhla jsem se na něj.On mi odepnul zapínání a sundal vršek.Měla jsem na sobě černou podprsenku s krajkami.Chytl mě za zadek a vyšvihl si mě na boky já mu obmotala nohy kolem pasu a zase jsem se mu vrhla na rty.Posadil si mě na kanapé a Sundal zbytek mého oblečení.Nelíbilo se mi že on je tak oblečený a já už skoro nahá.Sundala jsem mu kabát a jeho "triko".Prstama jsem mu obkreslovala svaly na hrudi a on jen letmě zavzdychal.Vzal si mě do náruče a položil na postel.Chtěla jsem mu sundat kalhoty ale on to zamítl že si je sundá sám.Vrhl se na mé rty a pomalu motýlými polibky se blížil k mému pupíku.Trošku si mě nadzvedl a rozepínal mi podprsenku,kterou pak odhodil někam do kouta pokoje.Poté následovaly kalhotky a jeho boxerky.Roztáhnul mi nohy a náležitě a rychle ho do mě vrazil.Já se prohla a oči se mi rozšířily.Vzdychla jsem a on se jen pousmál.Naklonil se aby mi zkousl usní lalůček.Přivřela jsem oči a užívala si tu chvíli.Pokažde se trefil.Při káždému přirážení jsem vzdychala.Poté jsem v sobě cítila lepkavou a teplou tekutinu.On se složil vedle mě a jeho vlasy měl slepené a vydýchavl tu tělesnou námahu.

"Ty...ty jsi bůh".Řekla jsem apodívala se na něj.

On se jen pousmál a začal se oblékat.

"Ty už jdeš?" Řekla jsem a zvedla jedno obočí.

"Chceš snad aby mě tady takhle Joker viděl?"

"Asi ne".Řekla jsem a začla se také oblékat...

Když jsem se chystala jít,ještě mě zastavil.

"Dělej všechno aby jsi ses neprozradila...záleží mi na tobě".Pousmál se a ještě jednou mě políbil a já odešla..

Tak snad se líbí :D doufám že ano dala jsem si stím práci to vymyslet :D Koment a vote potěší :)

Kneel before me! Are you serious?Kde žijí příběhy. Začni objevovat