První Kapitola - První zločin a dobrý obchod

423 37 4
                                    

Zašla jsem za prvním.Jmenoval se Jeremy Rodrigez.Byl ve vězení za to ,že vyloupil 8 bank.Zaklepala jsem na dveře a  otevřel mi.

"Kdo jste?"

"Řekně me ..že mám pro vás nabídku".Byl celkem mladý a okamžitě nabídku příjmu.Stejně další 4.Když jsme se domlouvali co uděláma jako první,shodli jsme se že vyloupíme banku.Vyrazily jsme okamžitě.

Dojeli jsme před banku a á vylezla na střechu a vypla alarm a kamerové sytémy.Ostatní zabily ocharnku.

"Ruce nahoru a nehýbat se!" zakřičela jsem přes celou banku a výhružně vystřelila s pistole.Do tašek peníze a rychle!" Vyklepaní úředníci mi dali peníze a do banky vrazil náklaďák.

Na lidi jsem srala.Hodila jsem tam nálož dynamitu a vyjeli jsme.Ozvala se rána a banka vyletěla do povětří.Byli jsme v utajení jako popelářský vůz.Měli jsme něco přes 50 milionu dolarů.

Přišli jsme do skrýše a peníze dali do trezoru.Ještě jsem je odměnila a odešlii.Zapla jsem televizi a viděla hořící banku.

"Jak nádherně hoří".Zasmála jsem se.A Nohy položila na stůl.Stále jsem byla v kostýmu.Někdo si odkašlal.Já hmátla po pistoli a zamířila na něj.

"Myslím že to nebude potřeba,řekněme že mám pro vás obchod".

"Poslouchám".

"Chci vaši spolupráci s těmito muži.Můžete se přidat na na naši stranu.Spolupracuji s nima."

"A co z toho budu mít?"

"Hromadu peněz a půjdete mezi elitu".Hmmm... to se mi líbí..

"Hmm...jak zajímavé..příjdete za mnou aby jste mě přiřadili k nejlepším.A proč?Tohle byl můj první zločin a sebrala jsem peníze".

"Jste chytrá,tím líp a nevzala jste peníze.V té bance byly dokumenty,které měli být ukradeny a zničeny.Vy jste to udělala za nás.Proto".

"Beru to".Řekla jsem s podlým úsměvem

"A ještě něco,jmenuji se Wild Foxie".

"Jistě".Řekl a už byl na odchodu

Nechal mi vizitku,kde se mám hlásit a fotku dvou mužů.Jokera a Lokiho....

Kneel before me! Are you serious?Kde žijí příběhy. Začni objevovat