Třetí Kapitola - Wanted Victoria..značka mrtvá..

363 31 2
                                    

Tento díl bude kratší...

Seděla jsem v autě a stále strmě se dívala na podlahu.

"Klídek jen najdeme Victorii,zabijeme ji a pak bude zase na chvilku klid".Řekl Loki a já přikývla.Joker se na mě divně díval.

"Co je?" Řekla jsem a podívala se na něj.

"Upřímně se mi nějak nezdáš.."

"Jak nezdám?"

"Ale nic neřeš".Zastavili a já vystoupila  před dům,kde jsem bydlela.Oni stáli vedle mě a koukali na něj.

"Tak jdem na to".Vešli do mého domu a začli ho prohledávat.Já odešla do horního patra a ukryla fotku mé matky.Jenže mě viděl Loki.

"Co to děláš?"

"Já jen..nic".

Zavřel dveře a koukal mi do očí.Ruku mi položil na zátylek a já zavřela oči a čekala,kdy mi strhne masku a kdy mě odhalí.Nestalo se tak.

"Jsi první žena ,kterou jsem kdy viděl v zločinářské podobě.Líbíš se mi".Přisál se mi na rty.Chtěl jen tohle.Já stála prkeně,ale pak jsem se připojila.Jeho rty chutnaly jako nejsladší jahody se šlehačkou.Odtrhli jsme se a podíval se do mých nebesky modrých očí.

"Bude to naše malé tajemství".Řekl a olízl si rty.Poté odeššel a já to stále rozdýchavala...

Sorry za to že je to tak krátký ale upřímně tady mě ani nic nenapadá... snad se líbí ;)

Kneel before me! Are you serious?Kde žijí příběhy. Začni objevovat