1 hafta sonra.
Boktan bir günden yeniden merhaba. Bu bie haftada neler oldu anlatayım.
Gruba girmiştim ama girmez olaydım!!! Adamlar bana sürtük diye sesleniyorlar ve bana üvey babamı hatırlatıyorlar. Hep bu gece hangimizle yatıcan? Diye soruyorlardı. Oysa ben daha ilk öpücüğümü bile kimseye vermemiştim. Çünkü hiç sevgilim olmadı nedeni ise beni eve kilitleyip birsürü koruma koymalarıydı. Onlardan kurtuldum derken daha kötü bir bataklığa girdim evet beni taciz etmiyorlar veya bana bedensel olarak zararda vermiyorlar ama ruhsal olarak çok fazla zarar veriyorlar.
.
.
.
.
Sabah uyandığımda saat yedi buçuktu kalkıp düş aldım ve üzerimi giyindimSaçımı kurutup taradım ve çantamı alıp aşağıya indim. Jin uyanmıştı. Hiç bu saatte uyanmazdı aslında. Mutfağa geçip kendi gevreyimi yemeye başladım evet benim yiyeceģim ve onların yiyeceği farklıydı.
Jin. Sabah sabah nereye sürtük?
Sanane.
Jin. Erkek mi avlıycan?
Neden bana böyle davranıyorsunuz?
Jin. Nasıl davranıyoruz doğru konuştuğumuz için suçlu biz miyiz?
Hıçbir şey bilmediğiniz için evet dedim ve gevreğimi bitirip makinaya koyup evden çıkıp şirkete gittim genelde onlardan önce çıkar ve sonra gelirdim yurda bu türlü birbirimizi cok görmezdik.
Şirkete girmemle herkes bana selam vermeye başladı. Bende karşılık veriyordum. Bizim pratik odasına girip. Dans etmeye başladım. Yarın bir konser vardi kaç gündür çalışıyorduk. Solo albüm çikaracaktim bir yandan da ona calisiyordum. Biraz mola verip su içtim ve instagram'dan paylaşim yaptim.
Sizin için fazlasıyla çalışacağım❤Orjinal_Army1322: Unnie her zaman arkandayız.
Bts_anti1319: senden ve diğerlerinden nefret ediyorum en yakın zamanda geberirsiniz umarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS&YENİ ÜYE
Short StoryBelkide onlarla mutlu olabilirdim 7 muhteşem adamla...Ama onlar bana zarar vermekten başka hiçbir şey yapmadılar. Jm: Grubumuzda bir sürtük istemiyoruz Ben sürtük değilim. Nj: İlk önce hangimizi avlayacaksın? öyle bir niyetim yok. Sg: o zaman b...